آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس مطرح کرد؛
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به لزوم بازشناسی الگوی توسعه و پیشرفت گفت: مدل سازی و الگوسازی از جمله کارهای دانشگاهیان است.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه های آباده با اشاره به ویژگی های دانشگاه اسلامی اظهار داشت: دانشگاهی اسلامی است که بتواند علم را در خود بجوشانید و ضمن ایستادگی  روی اصول و پایه ها، شکوفا باشد. 

وی با تاکید بر تقویت بنیه علمی کشور افزود: دانشگاه مرکز علم و آگاهی بوده و محلی برای دخالت ها و نقش آفرینی متحجران سیاسی نیست. 

لزوم بازشناسی الگوی توسعه و پیشرفت/ نقش مهم دانشگاهیان در مدل سازی و الگوسازی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر حضور جوانان و دانشجویان در میدان‌های دفاع از انقلاب تاکید و اضافه کرد: نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بود و در این راستا قشر جوان باید نسبت به مسائل انقلاب احساس مسئولیت کند. 

یوسفی با اشاره به لزوم بازشناسی الگوی توسعه و پیشرفت، مدل سازی و الگوسازی را از جمله کارهای دانشگاهیان برشمرد و تصریح کرد: لازمه پیشبرد کارها و پیشرفت اقدام جهادی است و کارجهادی نیز باید هدفمند، متوجه آرمان ها، هوشمندانه، عاقلانه و دشمن شکن باشد. 

وی با بیان اینکه کادرسازی، رشد و توانمندسازی نیروی انسانی، نقش محوری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد، افزود: بسیج دانشجویی محدود به زمان و مکان نیست و ملاک و معیار تعیین تکلیف این تشکل، نیاز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: