آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
به همت بسیج دانشجویی فارس صورت گرفت؛
دومین دوره توانمندسازی سروش تشکیلات در فارس به همت بسیج دانشجویی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس،  دومین دوره توانمند سازی دانشجویان بسیجی با عنوان «سروش تشکیلاتی۲» در سراسر استان فارس برگزار شد.

محمد جواد کهندل پور، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این دوره اظهار داشت: در این دوره غیرمتمرکز  که به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در وضعیت کرونایی برای دومین بار اجرا می شود، بیش از ۸۰ نفر از رؤسای دانشگاه های استان فارس نیز شرکت کردند.

برگزاری دومین دوره «سروش تشکیلات» در فارس

وی، هدف از برگزاری دوره سروش تشکیلات را بررسی راهکارهای احیا و تقویت تشکل های دانشجویی در دانشگاههای استان فارس برشمرد و افزود: در این دوره علاوه بر رؤسای دانشگاه ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی در شهرستان ها نیز شرکت داشتند. 

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه ابعاد آسیب های ناشی از کرونا بسیار گسترده بوده و فقط مسأله آموزش را تحت تأثیر قرار نداده است، گفت: موضوعاتی مثل تضعیف بنیه علمی دانشجویان به ویژه در دروس عملی، عدم ارتباط حضوری تحصیلی و علمی دانشجو با استاد، کمرنگ شدن فعالیت های تشکلی در دانشگاه ها، تضعیف رشد شخصیتی و اجتماعی دانشجویان جدید الورود و اثرات منفی روانی ناشی از استفاده بیش از حد فضای مجازی برای دانشجویان و ده ها مورد دیگر را می توان از تبعات منفی دوران کرونایی برشمرد. 

کهندل پور با بیان اینکه دوره توانمندسازی «سروش تشکیلات» به مدت ۳ روز، به صورت غیر متمرکز در ۲۲ شهرستان استان فارس با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان عضو شوراهای بسیج دانشجویی  برگزار شد، اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین دوره با راهکارهای جذب، آموزش، توانمندسازی، بکارگیری و کادرسازی در بسیج دانشجویی آشنا شدند.

وی، حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها در کنار رؤسای دانشگاه ها در دومین دوره سروش تشکیلاتی را  نقطه عطفی برای حل مشکلات موجود ناشی از دوران کرونا دانست و تصریح کرد: در این راستا راهکارهای مؤثری برای پویایی و نشاط دانشگاه در آینده نزدیک ارائه شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: