کد خبر: ۱۲۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی صورت گرفت:
فرمانده سپاه اقلید از تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و ۸۰ هزار ماسک بین نیازمندان این شهرستان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرهنگ خدایاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بسیج را از مردم و برای آن ها خواند و از نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه های مختلف با هدف خدمت به ملت و دفاع از ارزش ها و وطن سخن گفت و اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی یکی از رویکردها و اقدامات سپاه در راستای تحقق این اهداف بود.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اقلید، تیم های حمایتی، مراقبتی، نظارتی و رهگیری در سطح شهرستان تشکیل شد و برای هماهنگی بهتر و بیشتر، جلسات هفتگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت منظم و مداوم برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

خدایاری به تشکیل 30 تیم 5 نفره تذکر لسانی با موضوع رعایت موارد و شیوه نامه های بهداشتی اشاره و بیان کرد: تهیه و توزیع بیش از 80 هزار ماسک، توزیع 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان، تبلیغات محیطی در فضای حقیقی با نصب بنر، پخش تراکت و بروشور و تبلیغ صوت با ماشین، اطلاع رسانی در فضای مجازی با هدف ارائه آموزش های لازم برای رعایت بیشتر نکات بهداشتی، راه اندازی تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان طی چندین مرحله، بیش از 100 مرتبه ضدعفونی کردن معابر و مبلمان شهری در سطح شهرستان، نظارت و سرکشی از اصناف و بازاریان و تذکر لازم به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، همکاری در راه اندازی مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان، کمک نیرویی به کادر درمان در تزریق واکسن و... ازجمله عملکردهای سپاه و بسیج شهرستان اقلید در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است.

فرمانده سپاه اقلید با تأکید بر تلاش و عملکرد مؤثر مجموعه سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس عنوان داشت: سپاه و بسیج با همت جهادی و تلاش صادقانه به کمک کادر بهداشت و درمان شتافت و موجب امیدآفرینی و افزایش بازدهی کار و فعالیت در عرصه سلامت شد.

خدایاری تأکید کرد: با شیوع کرونا و پیک پنجم، بسیج همچنان به همکاری خود با پرسنل بهداشت و درمان ادامه داده و با نیروی مضاعف تری به کمک پرداخته است.

وی همکاری با بهداشت و درمان در راه اندازی مرکز واکسیناسیون و کمک نیرویی به تزریق واکسن، کمک به انتظامات در مراکز واکسیناسیون به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر توجه به مسائل بهداشتی، تذکر لسانی، تهیه و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی را ازجمله اقدامات سپاه شهرستان اقلید در پیک پنجم برشمرد.

خدایاری با تأکید بر نقش مؤثر و بازدهی مناسب طرح شهید سلیمانی در ابعاد مختلف اقتصادی (با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی) و بهداشتی (با توزیع ماسک در بین مردم و...)، تصریح کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی موجب همدلی و همراهی بهتر و بیشتر نهادهای مختلف، افزایش انگیزه و امیدآفرینی در بین مردم و کادر درمان، اطلاع رسانی های دقیق تر و جلوگیری از انتشار اخبار غیرواقعی و کاهش آلام مردم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: