آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشگاه ها برای آموزش و پرورش دانشجویان، مطابق با دانشگاه اسلامی برنامه ای مدون، داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی در حاشیه نشست هم اندیشی و هم افزایی روسای دانشگاه های اقلید با اشاره به نقش تشکل های دانشجویی در سرنوشت یک جامعه اظهار داشت: یک دانشجو از یک سو دارای ویژگی هایی مثل بینش عمیق، آرمان گرایی و مطالبه گری است  و از سویی دیگر  آینده ساز یک جامعه بوده، از این رو دانشجو و دانشگاه مورد طمع دشمن است.

وی، جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از رسالت های یک تشکل دانشجویی برشمرد و افزود: بسیج دانشجویی نسبت به رشد و ارتقای معرفتی، بصیرتی و اخلاقی دانشجویان توجه ویژه دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس که برای سرکشی از وضعیت بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید به این شهر سفر کرده بود، حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی اجتماعی را  یکی از مهمترین فرصت های یک تشکل دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه ها برای آموزش و پرورش دانشجویان، مطابق با دانشگاه اسلامی برنامه ای مدون داشته باشند.

یوسفی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در جذب و کادرسازی گفت: اصل جذب و تثبیت محدوده خاصی ندارد و تحقق عملیات جذب و تثبیت در هر زمانی مطلوب است. 

وی با تاکید بر تدوین فعالیت ها و برنامه های جذاب و پراثر برای جذب تصریح کرد: برای برنامه ریزی متمرکز و نتیجه ویژه گرفتن از برنامه، بهترین زمان مناسب جذب در بسیج دانشجویی، سال اول ورود دانشجویان و ترم اول شروع تحصیلی آن ها است. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بی برنامگی موجب سردرگمی و دل زدگی دانشجویان می شود ادامه داد: برای رسیدن به هدف باید برنامه داشت که این لازمه یک مجموعه پویا و درحال رشد است.

در پایان این نشست محمدحسین صادقی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید معرفی و از زحمات ابوالفضل زرین کلاه تقدیر و تشکر شد.


دانشگاه ها برنامه مدونی برای آموزش و پرورش دانشجویان داشته باشد


دانشگاه ها برنامه مدونی برای آموزش و پرورش دانشجویان داشته باشد



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: