جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه داراب:
صبح امروز مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه داراب با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، امام جمعه شهرستان داراب و فرماندهی سپاه ناحیه، قاریان مطرح شهرستانی ،پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، صبح امروز مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه داراب با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، امام جمعه شهرستان داراب و فرماندهی سپاه ناحیه، قاریان مطرح شهرستانی ،پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.



در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین نصرالله فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب، با خیر مقدم گویی و تبریک عید سعید فطر به حاضرین در جلسه، آرزوی توفیق روز افزون و هرچه بیشتر در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی امام جمعه شهرستان داراب، پیشاپیش عید رحمت و مغفرت و عید آمرزش گناهان محضر حاضرین تبریک و تهنیت عرض گفت و با اشاره به حدیثی از امام علی (علیه السلام) افزود: این عید بزرگ مال روزه داران است و برای کسانی که روزه شان مورد قبول پروردگار متعال قرار گرفته است.



امام جمعه شهرستان داراب با ذکر حدیثی از امیرمؤمنان (علیه السلام) گفت: پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) در جمعه آخر ماه شعبان ما را خطاب قرار می دادند و می گفتند از خداوند درخواست کنید که شما را در ماه مبارک رمضان موفق بدارد و توفیق قرائت قرآن کریم به شما عنایت نماید.
و همچنان ایشان به بیان حدیثی دیگر از رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) خطاب به سلمان فارسی فرمودند: ای سلمان مؤمن هنگامی که قرآن را تلاوت کند خدای تبارک و تعالی درهای رحمت الهی را برای او می گشاید و هر حرفی از قرآن که در زبانش جاری می شود خداوند به ازای هر حرف یک ملکه خلق می کند که برای او تا روز قیامت تسبیح می گویند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی با بیان این که از محبوب ترین و با ارزش ترین افراد در درگاه خداوند قاریان قرآن می باشند، گفت: جایگاه علم در پیشگاه پروردگار از جایگاه والایی برخوردار می باشد و همچنین در رابطه با مقام و منزلت قاریان قرآن مطالبی ایراد نمودند.


در ادامه سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی فرماندهی سپاه ناحیه داراب ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر از حاضرین بویژه امام محترم شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اشاره ای به برگزاری جلسات قرآنی در شجره طیبه صالحین فرمودند و گفت: هدف از برگزاری برنامه های قرآنی این است که ما عمل صالح انجام دهیم تا اینکه عاقبت به خیر شویم.
در پایان از قاریان قرآن و نفرات برتر کلاسها اعم از پایوران و سربازان و مربیان عقیدتی سیاسی و سرگروه شجره طیبه صالحین بسیج حوزه ها با لوح تقدیر و جوایز قدردانی به عمل آمد.



نام:
ایمیل:
* نظر: