آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
حسینیه ثارالله سپاه فجر فارس:
با همکاری مشترک سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در جهت بهبود و تسریع فرایند واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ حسینیه ثارالله سپاه فجر به‌عنوان نخستین مرکز ۲۴ ساعته در کشور آغاز به کار کرد.

حسینیه ثارالله سپاه فجر فارس، نخستین مرکز ۲۴ ساعته تزریق واکسن کرونا در کشور

مسوول بسیج جامعه پزشکی فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده شما در مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله سپاه فجر فارس و دغدغه فرمانده سپاه فجر استان فارس مبنی‌بر سرعت بخشیدن به روند واکسینه کردن آحاد مردم و حفظ شأن و منزلت همشهریان عزیز و کوتاه کردن زمان توقف در صف، گیت‌های تزریق واکسن دو برابر شد و در حال حاضر ۲۰ واکسیناتور همزمان در حال انجام خدمت هستند.

سرهنگ حسین صمصام گفت: با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور و استان، با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی از روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۷ حسینیه ثارالله شیراز که پیش از این نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تزریق واکسن کرونا در خدمت شهروندان قرار گرفته بود، از این پس به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم عزیز استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز در کشور اولین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون است، افزود: در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۷ به پایین و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی مجاز به تزریق واکسن در این مرکز هستند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی فارس عنوان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که به واسطه تلاش جهادگران و بسیجیان مخلص این مرکز، آمار تزریق واکسن مورخ ۱۴۰۰/۶/۱۸ مرکز بهداشت شهدای انقلاب ۲۳۰۶۶ دز و در مقایسه با مرکز دیگر شیراز دو برابر بود و توانست رکوردی بی‌سابقه را در مدت واکسیناسیون در استان فارس به ثبت رساند.

وی خطاب به آحاد مردم بیان داشت: مردم استان فارس مطمئن باشند که با تلاش مدافعان سلامت و مجاهدت بسیجیان و سپاهیان و دیگر اقشار جامعه به زودی همه در مقابل این ویروس منحوس واکسینه خواهند شد.

صمصام گفت: از همه مردم تقاضا داریم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، دوری از اجتماعات، شستن مداوم  دست و صورت به قطع زنجیره انتقال کمک کنند تا به‌زودی با شکست ویروس کرونا به شرایط عادی زندگی برگردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: