آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه لارستان:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا اندیشیده شده و ما بدون محدودیت با مسئولان بهداشتی شهرستان همکاری می‌کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا اندیشیده شده و ما بدون محدودیت با مسئولان بهداشتی شهرستان همکاری می‌کنیم.

سرهنگ عیسی افسری اظهار داشت: هم اینک اجرای طرح شهید سلیمانی در گام پنجم در حوزه واکسیناسیون عمومی است که با توجه به نیازمندی که دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرده دو سالن ورزشی شهید باقریه و سالن تختی نیز در اختیار دانشکده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این همچنین بیش از ۱۳۰ گروه پشتیبانی هم اینک در بخش های مختلف از جمله برای نظم بخشی و ساماندهی مردم در امر واکسناسیون در اختیار ستاد مدیریت کروناو دانشکد علوم پزشکی لارستان قرار دارند.

افسری گفت: علاوه بر تامین نیروی انسانی برای کمک به کادر بهداشت در مان و تزریق واکسن نیز آمادگی داریم و چنانچه با کمبود فضای فیزیکی نیز مواجه باشند سالن های دیگر با تمامی امکانات در اختیار دانشکده علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تامین فضای فیزیکی برای تزریق واکسن با پیگیری سپاه لارستان و حمایت خیرین تاکنون ۳۰ کپسول اکسیژن نیز برای خانواده های نیازمند کرونایی که دچار درگیری شدید ریه هستند و در منزل بستری شده اند، قرار گرفته است.

افسری افزود: تاکنون و با توجه به کمک های جمع آوری شده از طریق بسیج بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای ترخیص مبتلایان کرونایی نیازمند در بیمارستان مرجع کرونای شهر لار پرداخت شده است.

وی همچنین یکی از کارکردهای مهم سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی را جمع آوری کمک های مومنانه و مردمی از سوی خیرین و مردم نوع دوست این شهرستان دانست و گفت: از سال ۹۹ تا پنج ماه گذشته سال جاری افزون بر ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تحویل نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در این شهرستان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، خرما، حبوبات و ماکارونی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: این کمک ها در مناسبت های مختلف و با همکاری سپاه فجر استان فارس، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین و نیک اندیشان این شهرستان بین نیازمندان وآسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

افسری گفت:‌کمک های سپاه در زمینه طرح شهید سلیمانی که هم اینک در گام پنجم آن هستیم در سه حوزه حمایت، مراقبت و نظارت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: