آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
فرمانده سپاه کازرون خبر داد؛
فرمانده سپاه کازرون از اعزام گروه جهادی شهید نواب صفوی به مناطق محروم دهستان فامور خبر داد
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این گروه جهادی، اظهار داشت: گروه جهادی شهید نواب صفوی متشکل از جوانان مومن، انقلابی و متخصص می باشد.
وی گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون حمایت قاطع خود را از این گروه به عنوان گروه ویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سطح شهرستان و استان و کشور  انجام خواهد داد.

دوران جوانی فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است
فرمانده سپاه کازرون دوران جوانی را برای هر فرد فرصتی مغتنم جهت خدمت به مردم شمرد و تاکید کرد: در چنین سنینی انسان اگر بتواند دست افراد و قشر های محروم جامعه را بگیرد بسیار ارزشمند است؛ بهترین الگو برای جوانان شهید قاسم سلیمانی است که برای خدمت به انقلاب و اسلام حتی یک روز هم در خانه ننشست.

 وی در ادامه  گفت: متأسفانه  وضعیت نامناسبی در مناطق محروم شهرستان حکم فرما است و در مسئله فرهنگی جوانان در معرض آسیب هستند، یا آسیب دیده اند، شرایط اجتماعی خوبی بر مناطق محروم حاکم نیست، بسیاری از جوانان با معضلات اجتماعی همچون اعتیاد روبه رو بوده و بسیاری دیگر دچار روزمرگی هستند، قدم نهادن در این مسیر و حرکت های جهادی بسیار مهم است و باید از این سفر به ظاهر کاری حداکثر بهره برداری معنوی را برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: