آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت:جهادگران روحیه خودباوری و تفکر جهادی را در مناطق محروم اشاعه دهند
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع جهادگران نواب صفوی کازرون بیان نمود:جهادگران دذ منتطق محروم روحیه خودباوری و تفکر جهادی را در مناطق کشور اشاعه وگشترش دهند.
وی با اشاره به مسئله خودسازی در اردوهای جهادی گفت: توجه به نماز اول وقت و جماعت و حضور در مسجد یک الگوسازی ارزشمند در منطقه خواهد بود که تأثیر گذاری عمیقی در بعد فرهنگی اردوهای جهادی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون ضمن تأکید بر اشاعه روحیه خودباوری و تفکر جهادی بین اهالی مناطق محروم افزود: از جمله نکاتی که باید سرلوحه فعالیت جهادگران قرار گیرد احترام به فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف در منطقه، برجسته سازی نقاط مثبت و توجه ویژه نسبت به ظرفیت های مغفول در مناطق محروم است.

گفتنی است گروه ویژه جهادی شهید نواب صفوی کازرون متشکل از تعدادی از جوانان و دانشجویان دانش‌ آموخته دانشگاه های کازرون می باشند که بیستم شهریورماه به مدت ۷ روز با حضور ۳۰ نفر جهادگر در روستاهای کم برخوردار دهستان فامور از توابع بخش جره و بالاده به فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی، عمرانی و ... خواهند پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: