آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
با حضور امام جمعه شهرستان کازرون
با حضور امام جمعه شهرستان کازرون جلسه شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین بسیجیان ناحیه کازرون برگزار شد.
این جلسه با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی همراه با حضور سرمربیان شجره طیبه صالحین به مدیریت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا  حجت الاسلام و المسلمین صباحی به عنوان استادیار شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین به بیان راهکارهای فعال و پویا شدن هر چه بیشتر مساجد پرداختند و بیان نمودنند:مساجدی که در امر تربیت نیروی مستعد انقلابی دارای توانایی هستند کمک و راهنمای مساجدی بروند که از این حیث از توانایی کمتری برخوردار می باشند و به اصطلاح مساجد باید مُعین یکدیگر باشند
 وی در ادامه به بیان ملاک مسجد فعال و پویا پرداختند و افزودنند:ملاک مساجد فعال در شلوغی و حضور افراد در تمام سطوح سنی در محله و یا شهر و روستا مسجد می باشد که در این راستا باید همت داشته باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی ادامه داشتند:از ملاکی  که مسجد و اعضای آن باید بتوانند داشته باشند این است که در درجه اول اهالی محله و سپس بقیه افراد را ترغیب به حضور در فضای مسجد دعوت نمایند و نیاز به روحیه جهادی می طلبد.
در ادامه جلسه سرمربیان شبکه تربیتی به بیان پیشنهادات خود جهت حرکت سریع تر و موثر تر در امر تربیت پرداختند که با استقبال فرماندهی محترم و معاونت تعلیم و تربیت همراه شد.
و در بخش دیگر جلسه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تشکر و قدردانی از معاونت تعلیم و تربیت ناحیه،سرمربیان ناحیه و فعالیت های آنها به بیان نکاتی همچون نظم و انضباط کاری برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تربیت فرماندهانی که خود مربی باشند و ارزش قائل شدن برای وظیفه پرداختند.
 در پایان سرهنگ توکل این امر مهم را متذکر شدند که همه برنامه ها باید تحت لوای شجره طیبه صالحین برگزار گردد تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر بحث تربیت در سطح جامعه باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: