شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
سرگرد پاسدار شیرازی نژاد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه وراوی گفت: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند، اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی كه کردند را به زبان نیاوردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ سرگرد پاسدار چمران شیرازی نژاد روز گذشته در دیدار با خانواده شهید مفقود الاثر محمد خشکیده از شهر خوزی که با حضور حجت الاسلام بحرینی امام جمعه بخش وراوی، امینی بخشدار وراوی و ریاست اداره برق شهرستان مهر انجام گرفت اظهار داشت: در مکتب شیعه و از معجزات انقلاب است که جوان 18 ساله ما چنان در خداوند غرق می‌شود که از خود بیخود می‌گردد.

وی با بیان اینکه این رشد و بلوغ جوانان این مرز و بوم از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: میانگین سن شهدای ما حدود 25 سال است و رزمندگان و شهدای زیادی کمتر از 20 سال سن داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه وراوی با بیان اینکه دفاع و قیامی بزرگ در راه دین چون حرکت امام حسین(ع) را در تاریخ سراغ نداریم، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی(ره) با دست خالی چنان حرکتی را انجام داد که پس از قیام اباعبدالله(ع) سابقه نداشت.

وی با اشاره به اینکه دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام(ره) را تحمل نکرد، ادامه داد: البته صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت به طوری که دیگر کشورها به کمک او آمدند اما امام که در قلب جوانان ما جا پیدا کرده بود، اجازه نداد دشمنان به مقاصد خود دست یابند.

سرگرد پاسدار شیرازی نژاد با بیان اینکه شهدا چیزی دیدند که ما نتوانستیم درک کنیم، خاطرنشان کرد: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند، اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی که کردند را به زبان نیاوردند.

لازم بذکر است شهید محمد خشکیده در تاریخ 1367/03/04 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: