کد خبر: ۱۲۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) فضای مجازی بسیج سپاه ناحیه اقلید با حضور فعالان فضای مجازی بسیج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات  سپاه اقلید،قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) فضای مجازی بسیج سپاه ناحیه اقلید با حضور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه و فعالان فضای مجازی بسیج ناحیه برگزار شد.
محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در اين نشست از زحمات بسيجيان فعال در عرصه‌ي مجازي تقدير و اين فعاليت‌ها را نوعي مجاهدت خاموش دانست كه هم در عرصه‌ي اطلاع رساني و هم در عرصه‌ي مقابله با برنامه‌هاي دشمنان حائز اهميت است و برتري جمهوري اسلامي در فضاي مجازي را يكي از ملزومات مقابله با نبرد هوشمند دشمنان قلمداد نمود.
وي لزوم داشتن نگاه بلند مدت براي حضور در عصه‌ي مجازي را امري ضروري دانست كه در سايه‌ي آن مي‌توان برنامه‌ريزي‌هاي گسترده را صورت داد و به موفقيت نايل شد .
وي افزود: اگر نگاه به اين مقوله بخواهد در پي كسب اهداف كوتاه مدت باشد، موفقيت‌هاي بسيار كمي در بر خواهد داشت و نخستين بهره ی نگاه دراز مدت به مقوله‌ي مجازي، افزايش دامنه تلاش‌ها و حمايت‌ها از حركت بسيج در عرصه‌ مجازي خواهد بود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ خدایاری فرمانده‌ ناحيه‌ مقاومت بسيج اقلید نیز به ده‌ها فعاليت در عرصه‌هاي سازندگي و علمي و فناوري و ورزشي اشاره و عنوان كرد:طرح شهید سلیمانی و اردوهاي جهاد سازندگي بسيج از جمله مواردي است كه اگر به خوبي براي مخاطبين خصوصا در عرصه‌هاي مجازي بازگو شود،شاهد استقبال عموم از اين برنامه‌ها خواهيم بود. همانطور كه طي سال‌هاي اخير با اطلاع رساني گوشه‌هايي از اين فعاليت‌ها را شاهد هستيم كه تا چه حد اقشار جامعه از برنامه‌هاي بسيج بهره‌مند مي‌شوند.

وي حضور بسیج در عرصه‌ي مجازي را حركتي داراي سابقه دانست كه در طول سال‌هاي اخير وجود داشته، اما قرارگاه فضای مجازی ناحيه ضمن پشتيباني از اقدامات صورت گرفته در طول سال‌هاي اخير بايد عرصه‌هاي جديد در فضاي مجازي را هم پوشش دهند كه اين خود يك آفند براي مواجهه با دشمنان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: