پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
فرمانده سپاه مهر در جمع خبرنگاران:
فرمانده سپاه شهرستان مهر در نشست خبری به اجرای ۲۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اشاره نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ بمناسبت هفته دفاع مقدس  نشست خبری سرگرد پاسدار علی گله داریان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان  با حضور حجت الاسلام غلامرضا محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه مهر برگزار گردید.  
در این نشست که با حضور خبرنگاران شهرستان مهر برگزار گردید سرگرد پاسدار گله داریان ضمن خیر مقدم به حاضرین برنامه های هفته دفاع مقدس را به اختصار شرح دادند.
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت:وظیفه ماست که فرهنگ بی نظیر و بی بدیل دفاع مقدس را به نسلهای آینده انتقال داده و این فرهنگ که برگرفته از فرهنگ حسینی است و جامعه اسلامی به آن مزین است را همچون رزمندگان و ایثارگران حفظ و نگهداری نماییم.
سرگرد پاسدار گله داریان اظهار داشت:شعار امسال هفته دفاع مقدس را (مامقتدریم) اعلام نموده و بیان کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر و منظم در منطقه و حتی خارج از منطقه ایفای نقش می نماید.
سرگرد پاسدار علی گله داریان در ادامه بیان داشت:240 برنامه عمومی و شاخص با همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان با رعایت کلیه پروتکهای بهداشتی در هفته دفاع مقدس برگزار میگردد.
گله داریان به اختصار به برخی از این برنامه ها اشاره نموده و از همه بسیجیان جهت شرکت و همکاری دعوت نموده و تصریح کردند:که بدون حضور بسیجیان و مردم شهرستان امکان برگزاری هیچ مراسمی وجود نداشته و درخواست نمودند در برخی از مراسمات که بصورت حضوری میباشد حتما موارد بهداشتی را رعایت نمایند.
فرمانده سپاه مهر بیان داشت:آزین بندی شهرستان و ادارات، برنامه آغازین هفته دفاع مقدس با حضور خانواده  های معظم شهدا و تعداد محدودی از بسیجیان و اعضای شورای تامین شهرستان در گلزار شهدای شهر مهر، رژه موتوری حرم تا حرم از قبور مطهر شهدای خوشنام تا گلزار شهدای شهر مهر و همزمان در همه بخشهای شهرستان، دیدار با 50 خانواده شهید در کمتر از سه ساعت با همکاری بنیاد شهید شهرستان و شوراهای اسلامی سراسر شهرستان در چند اکیب مجزا، غارروبی قبور مطهر شهدای سراسر شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از 1000 رزمنده و ایثارگر شهرستان، خدمت رسانی و محرومیت زدایی با همکاری گروهای جهادی، نذر خون با همکاری هلال احمر لارستان و اهدای کمکهای مومنانه از جمله برنامه های شاخص سپاه شهرستان مهر می توان اشاره کرد.
در ادامه حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر ضمن خیر مقدم و تشکر از خبرنگاران، بیان نمود: که شما چشم بینای مردم و مسئولین هستید و از خبرنگاران جهت پوشش خبری همه برنامه های سپاه و بسیج بویژه هفته دفاع مقدس دعوت نمودند.
در پایان این نشست هدایایی به رسم یادبود از طرف نمایندگی ولی فقیه  به خبرنگاران اهدا گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: