شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به همت پایگاه امام حسین کارون برگزار شد؛
یادواره سالگرد شهید بلوچی با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهر و مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در روستای کارون برگزار گردید
*یادواره سالگرد شهید بلوچی برگزار گردید*

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ در شب شهادت شهید والامقام ابراهیم بلوچی یادواره این شهید والامقام به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، دهیاری و شورای اسلامی روستای کارون و با سخنرانی سرگرد پاسدار گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مهر و با حضور حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر برگزار گردید.
در این مراسم سرگرد پاسدار گله داریان  پیرامون شهید و شهادت سخنرانی و حجت الاسلام نوروزی به در این زمینه روایت  گری نمودند.
خلاصه ای از زندگینامه شهید ابراهیم بلوچی....

ابراهيم در اولين روز از تيرماه سال 1343 در خانواده‌اي فقير و مذهبي در روستاي «کارون» زاده شد و کودکي را در محيط دل‌نشين روستا سپري کرد. همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي، به صفوف هواداران امام خميني (ره) پيوست. هنگامي که در سال 1359 کشور اسلامي ايران مورد هجوم وحشيانه‌ي دشمن قرار گرفت، با شرکت در بسيج مستضعفين آماده‌ي دفاع از کشور گرديد. روستازاده‌اي آزاده و عدالت‌خواه بود که خون تشيع در رگ‌هايش جريان داشت. دور از هرگونه خودخواهيهاي شيطاني، به مسئوليت شيعه بودن عمل کرد و ننگ ذلت و خواري را نپذيرفت. در جزيره‌ي مجنون در سخت‌ترين شرايط و در جهنمي‌ از آتش و خون حماسه آفريد و در حالي‌که از شوق ديدار يار لبريز بود، در روز بيست و سوم شهريورماه سال 1363 بر اثر اصابت تير دشمن در سن 20 سالگي به شهادت رسيد.
نام:
ایمیل:
* نظر: