آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون گفت:بهترین راه برای مسیر فرهنگ، شهادت و انقلاب،زبان هنر می باشد
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم یادواره شهدای زن کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان نمود:بهترین راه برای مسیر فرهتگ و شهادت و انقلاب،زبان هنر می باشد.
وی اقزود:چراجوانان مذهبی و هیئتی شهرستان مورد حمایت نباشند این وظیفه مسئولین است که جوانانی که که درراه فرهنگ و هنر فعالیت دارند را مورد حمایت  قرار دهند و باید دغدغه مسئولین حمایت از مسیر فرهنگ و هنر باشد.

فرمانده سپاه کازرون یادواره شهدای زن را پیش قراول برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون یادکرد و افزود:در مرجع مطهر 5شهید گمنام اما خوشنام شهرستان کازرون هستیم شهرستانی با شهدای متفاوت نسبت به سراسر شهرستان های کشور که باید یاد و خاطره شهدای شهرستان برجسته شود.
وی تصریح داشت:زنان ایثارگر شهرستان کازرون از صدر انقلاب تا کنون دوشادوش مردان در به ثمر رسیدن انقلاب نقش ایفاء نموده اند که کازرون در این مسیر شهدای زنی همچون حبیبه چی،سعادت،دباغ،برنجی و ... را تقدیم نموده است.
سرهنگ توکل یادآور شد: شهرستان کازرون در دی ماه سال1357شهرستان انقلابی که از بین 800شهر ایران جزء شهرستان انقلابی بود که توسط رژیم طاغوت شاه اعلان حکومت نظامی شدو در تاریخ ماندگار ماند.
وی به اهمیت نقش شهرستان کازرون در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت:نقش برجسته زنان در جنگ و نقش و اهمیت و جایگاه زنان کازرونی باید به تصویر کشیده شود.
فرمانده سپاه کازرون  با بیان این که با همکاری بنیاد حفظ آثار استان فارس کازرون در جنگ به تصویر کشیده خواهد شد خاطر نشان کرد:مسئولان و خصوصا پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان کازرون برای کمک به تصویر کشیده شدن نقش کازرون در جنگ اسناد و مدرک ثابت شده در جنگ توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تحویل قسمت فرهنگی سپاه ناحیه کازرون ارائه شود
وی ادامه داد:برجسته نمائیم جهاد و شهادت شیرزن های کازرونی را در دفاع حق علیه باطل،بانو مرضیه شیروانی کسی که به شیر زن دشت آزادگان و سوسنگرد که به عنوان اولین پرستار شهیده زن کشور در دفاع مقدس مشهور است که زیر آتش تهیه دشمن خمپاره ای که کنار آمبولانسی که پرستارش بوده برخورد می کند و این بانوی  ما  را به اعلی علیین می برد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به اهمیت و جایگاه نقش زنان،دختران،همسران و خواهران در دفاع از جان و کیان کشور پرداخت و اذعان داشت:این بانوان بودنند که برای حفظ تمامیت ارضی و کیان کشور  عزیزان خود را بدرقه نمودنند در راه لبیک به فرمان  ولایت.
وی با اشاره نقش بانوان در مبارزه با کرونا در کشورپرداخت اضافه نمود:در راستای ابلاغ و فرمان ولایت جهت کمک به کادر درمان برای مبارزه با بیماری کرونا، از خدمات خواهران بسیجی کازرون در طرح شهید سلیمانی حمایتی،مراقبتی و هدایتی که کمک نمودند به شیوه نامه های بهداشتی و فرهنگی برای اهداف عالیه نظام تقدیر و تشکر داریم.
در ادامه مراسم  خواهران و برادران حاضر در جمع با روایتگری و مداحی در وصف اهل بیت(ع)همراه شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: