آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد:سپاه با همه امکانات تا پایان کرونا در کنار علوم پزشکی در خدمت مردم است. .
فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: تا پایان واکسیناسیون و کرونا، سپاه در کنار علوم پزشکی با همه امکانات به صورت ۱۰۰ درصد در خدمت مردم است تا آرامش را در خانواده‌ها و استان دوباره شاهد باشیم.

سردار یدالله بوعلی در حاشیه بازدید از مرکز شبانه روزی واکسیناسیون ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: آنچه که درباره اجرای طرح شهید سلیمانی در استان فارس انجام شده در همه ابعاد همچنان فعال است و کارنامه بسیار درخشانی در این ایام از عملکرد آحاد بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی هم به موضوعات معیشتی، هم نظارتی، حمایتی، بهداشتی و درمانی و هم به واکسیناسیون توجه دارد، تصریح کرد: در این طرح در مجموع بیش از 20 خدمت تعریف شده که همه آنها در سطح استان فارس در حال انجام است.

سپاه با همه امکانات تا پایان کرونا در کنار علوم پزشکی در خدمت مردم است

فرمانده سپاه استان فارس گفت: ما درباره ارائه خدمات و بسته‌های معیشتی جزو استان‌هایی هستیم که عملکرد بالایی را به واسطه خیران استان و فعالیت موسسات خیریه، نهادهای حمایتی و پایگاه مقاومت داشته که بیش از 15 مرحله بسته معیشتی از این جمله است.

به گفته بوعلی در سال 1400 نیز از ابتدا تاکنون بیش از پنج مرحله این کمک‌ها در سطح استان انجام شده و فقط در این شش ماهه 540 هزار بسته توزیع شده و در کنار آن، نذر رهایی، تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی، نذر خون، توزیع جهیزیه، طرح همیار بیمار و کنترل انتظامات ورودی و خروجی شهرها توسط بسیجیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین واکسن در مرحله خیلی خوبی به واسطه فعالیت‌های خوب دولت جدید و واردات زیاد در صدر کشور قرار گرفته‌ایم ادامه داد: با ایجاد ظرفیت و هماهنگی و تعامل بسیار خوب با دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه‌های تزریق واکسن به صورت سیار و مراکز تجمعی شروع به کار کردند، به طوری که هم اکنون در استان هم مراکز روستایی داریم و هم مراجعه بسیجیان به صورت خانه به خانه در حال انجام است.

سپاه با همه امکانات تا پایان کرونا در کنار علوم پزشکی در خدمت مردم است

فرمانده سپاه استان فارس افزود: روزانه بیش از 120 هزار دز تزریق واکسن در استان انجام می‌شود و ما نخستین استانی هستیم که مرکز شبانه‌روزی را راه‌اندازی کردیم که این مرکز در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست آغاز به‌کار این مرکز با حجم بسیار بالایی از مراجعات مواجه بودیم گفت: این حجم هم اکنون به حداقل رسیده است که با فراهم‌تر شدن تسهیلات و امکانات بیشتر و افزایش نیروی انسانی دیگر شاهد صف‌های طولانی نیستیم و مرکز شبانه روزی عاشقان ثارالله یکی از مراکزی است که روزانه بیش از 12 هزار نفر تزریق دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: قبلا هم اعلام کردیم که این مکان و مکان‌های موازی آن این ظرفیت را دارند که به بیش از بیست هزار تزریق در 24 ساعت افزایش یابد.

بوعلی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ‌های بعدی و فراگیر شدن واکسن و همچنین آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزی برای سنین 6 تا 18 سال، قطعاً با حجم بیشتری در روزهای آینده مواجه خواهیم بود که آن را هم پیش بینی کرده و در کنار این مرکز دو مرکز شبانه روزی دیگر در شیراز در حال راه‌اندازی است.

سپاه با همه امکانات تا پایان کرونا در کنار علوم پزشکی در خدمت مردم است

وی تاکید کرد: از هفته آینده مرکزی شبانه روزی دوم در حرم حضرت احمد بن موسی با دو برابر ظرفیت حسینیه عاشقان ثارالله راه‌اندازی خواهد شد و مرکز سوم تزریق شبانه‌روزی واکسن هم در جنوب شهر شیراز در حال راه‌اندازی است.

بوعلی گفت: در بحث درمان، جدا از بحث واکسیناسیون، سپاه فجر فارس با ایجاد 5 مرکز بستری موقت، دو بیمارستان با کمک دیگر نیروهای مسلح استان، با ارائه خدمت به بیش از 16 هزار بیمار بستری موقت و بیش از یک هزار نفر در بیمارستان‌های پشتیبان و چندین هزار نفر بستری در بیمارستان نیروی هوایی سپاه، به کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمد.

وی ادامه داد: تا پایان مرحله واکسیناسیون سپاه در کنار علوم پزشکی، با همه امکانات چه خودرویی، چه مکانی و نفرات، به صورت 100 درصد در خدمت مردم است تا آرامش را در خانواده‌ها و استان دوباره شاهد باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر: