آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
تنویر ثارالله خبر داد؛
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه با بیش از ۸۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله (ع) شیراز ؛ سرهنگ محمدبهادر علی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس ، ضمن گرامیداشت این ایام به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بیش از 400 برنامه با بیش از 80 برنامه شاخص در این ایام در این ناحیه برگزار می‌شود که رزمایش کمک مومنانه، سرآمد همه برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در این هفته میان نیازمندان توزیع می‌شود، از مراسم لاله‌های آسمانی که یادواره شهداست، در مناطق مختلف این حوزه استحفاظی یاد کرد و گفت: دیدار با مدافعان سلامت و به صورت شاخص از کادر درمان بیمارستان شهید فقیهی تقدیر خواهد شد.

دیدار با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز، برپایی ایستگاه سلامت در موکب‌های سطح شهر، خدمات‌رسانی به همشهریان، نذر خون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شبی با شهدا، یادواره شهدای خان زنیان به صورت مشترک با حوزه دانش‌آموزی، برپایی موکب‌هایی در ایام اربعین حسینی، زنگ مقاومت، نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌هایی است که علی پور به آن اشاره کرد.

به گفته وی نمایشگاه دفاع مقدس هم در ورودی تونل کوهسار مهدی، بازسازی یکی از عملیات‌های لشکر عملیاتی فجر در سوریه، ادامه خدمات‌رسانی در مرکز واکسیناسیون ثارالله شیراز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز همچنین از خدمات گروه‌های جهادی این ناحیه یاد کرد و گفت: ساخت سرویس‌های بهداشتی، ساخت یا مرمت منازل محروم، مساجد و مدارس از خدماتی است که این گروه‌ها در مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهند. کوهنوردی و مسابقات ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های این ناحیه است که علیپور به آن اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: