کد خبر: ۱۲۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
با همکاری حوزه شهید رجایی برگزار شد:
همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان اقلید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان اقلید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه ،فرماندار ،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید برگزار شد.
در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهر اقلید با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت:اعتقادات دینی و قدرت ایمان عامل موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بوده که می‌توان گفت کار جهادی، شجاعت، ایثار و روحیه شهادت‌طلبی آن عزیزان همواره حلال مشکلات بوده است.
وی افزود:در مقابله با جنگ نرم نیز اگر مسئولان همانند رزمندگان دفاع مقدس با قدرت ایمان به خدا و خودباوری در میادین حاضر شوند، قطعا مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موجود نیز حل خواهد شد.
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده سپاه اقلید گفت:کشور ما در هشت سال دفاع مقدس جلوی قدرت‌های جهان ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه دفاعی-امنیتی،کشوری مقتدر هستیم گفت:ما وظیفه داریم دائما از رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا،رزمندگان و ایثارگران و صبوری و ازخودگذشتگی خانواده های معظم ایشان تجلیل بعمل آوریم.
در ادامه این همایش،حاضران بصورت ارتباط زنده صوتی و تصویری از بیانات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بهره مند گردیدند.
در پایان مراسم نیز به نیابت از همه رزمندگان دفاع مقدس شهرستان از چند نفر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با اهدای لوح تقدیر،تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: