پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
مدیر اجرائی واکسیناسیون کرونا در استان فارس:
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) شیراز از افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی به همت سپاه در شرق شیراز با ظرفیت روزانه ۲ هزار نفر تزریق خبر داد.
افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی به همت سپاه در شرق شیراز

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ، سرهنگ احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با یادآوری اینکه مسئله کرونا، امروز مسئله نخست دنیا و بالطبع ایران اسلامی و استان فارس است اظهار داشت: اقدامات در راستای مبارزه و کنترل این بیماری باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد.

وی گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و به تبع آن دستور فرماندهی سپاه فجر فارس مبنی بر اینکه همه ظرفیت‌ها و امکانات سپاه و بسیج در خدمت مردم در راستای مقابله با این بیماری قرار بگیرد، سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) مستقر در شرق شیراز هم امروز مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی را افتتاح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) شیراز با بیان اینکه به صورت روزانه و در صورت نیاز و پس از ارزیابی‌های اولیه، این آمادگی در مجموعه وجود دارد که به صورت شبانه‌روزی در جهت تسریع واکسیناسیون و خدمت به مردم شریف شرق شیراز اقدام کند تصریح کرد: آغاز به‌کار این مرکز از 7 صبح تا 19 در 6 گیت پیش‌بینی شده، به ارائه خدمت به همشهریان می‌پردازد.

جعفری با بیان اینکه این مرکز هم‌اکنون توان تزریق روزانه 2 هزار واکسن را دارد ادامه داد: واکسن‌های موجود به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی به صورت روزانه دریافت و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: