کد خبر: ۱۲۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی فارس در راستای حمایت از صنایع کوچک برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد گفت:با توجه به اینکه 95درصد از صنایع مستقر در شهرک های صنعتی فارس را صنایع کوچک تشکیل می دهد توجه و حمایت از این صنایع در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید ضروری است.



به گزارش بسیج کارگران و کارخانجات فارس احد فتوحی در آیین سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور حمایت از رونق تولید،توسعه بازار و فراهم کردن بستر مناسب برای حمایت از محصولات تولید داخل و گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را از مهمترین اهداف برگزاری سومین دوره نمایشگاه صنایع کوچک جنوب کشور در شیراز اعلام کرد و گفت:شرکت شهرک های صنعتی فارس در سه سال اخیر با حمایت ازبرگزاری این نمایشگاه به اهداف مورد نظر دست یافته است.

احد فتوحی گفت:در نمایشگاه امسال شاهد رشد 100درصدی نسبت به نمایشگاه سال گذشته هستیم  و علاوه برآن تعداد استانهای شرکت کننده نیز به هشت  استان رسیده است  که این موضوع سبب شده این نماشگاه بعد از تهران دومین نمایشگاه بزرگ کشور در حوزه صنایع کوچک باشد.

فتوحی با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی و حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از برنامه های حمایتی این شرکت است گفت:در 4سال گذشته46تور صنعتی برگزار و از 710واحد صنعتی نیز برای حضور در نمایشگاه ها حمایت شده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در 62شهرک و ناحیه صنعتی در استان زیرساخت ها انجام و زمین واگذار می شود گفت:تاکنون افزون بر7300قرارداد با سرمایه گذاران منعقد و حدود3360هکتار زمین نیز به آنها واگذار شده است.

فتوحی تصریح کرد:3358واحد صنعتی،تولیدی و گارگاهی با اشتغال افزون بر40هزار نفر نیز در شهرک های صنعتی استان فعالیت می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: