کد خبر: ۱۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) شیراز گفت: از ادارات و سازمان ها انتظار می رود فضا سازی و رنگ و بوی هفته بسیج در شهر نمایان باشد.
سرهنگ عباس بنایی در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج با  مدیران ادارات شمال غرب شیراز گفت: هفته بسیج از شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود که امیدواریم ادارات و سازمان ها در پررنگ جلوه دادن نام ویاد بسیج همت کنند.

او افزود: بسیج یک تشکل مردمی و داوطلبانه است که شاکله آن مردمی بودن است و این بسیج در عرصه های مختلف شبانه روزی فعالیت می‌کند که برقراری امنیت و گشت های شبانه در کنار ناجا امنیت مردم را رقم می زنند.

سرهنگ بنایی بیان کرد :انتظار است فضای شهری شمال غرب به لحاظ بصری جلوه نام و یاد بسیج بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه محمد رسول الله (ع)  اظهار داشت: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل بسیج تشکیل دادند و حاصل و برکات آن از همان ابتدای تشکیل بسیج نمایان شد.

او با اشاره به اینکه با درایت رهبر انقلاب بسیج در عرصه مختلف و اقشار مختلف شکل گرفته است گفت: بسیج سازندگی، مهندسین و پزشکی در مسائل امنیتی و واکسیناسیون نشان از حضور پررنگ این تشکل مردمی است.

حاجی پور گفت: بسیج صرفا یک تشکل داخلی نیست بلکه  منطقه ای و جهانی است که نمونه آن شکل گیری بسیج مردمی در سوریه بود که با ایده مستشاران ایرانی شکل گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: