آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
به مناسبت هفته بسیج؛
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: همزمان با هفته بسیج، بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص و عمومی در سطح سپاه ناحیه ثارالله (ع) برگزار خواهد شد
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله ع شیراز :سرهنگ محمدبهادر علیپور صبح امروز در نشست‌خبری هفته بسیج اظهار داشت: در سال‌های دفاع‌مقدس بسیج بیشترین نقش را در جبهه‌های حق علیه باطل داشت و تاکنون هم‌ هرجا که بسیج حضور پیدا کرده، مأموریت‌ها با موفقیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال، «بسیج پاره تن ملت است» است، تصریح کرد: بیش از 700برنامه شاخص و عمومی در سطح سپاه ناحیه ثارالله برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: رزمایش اقتدار و حماسه حضور با حضور گردان‌های مختلف، توزیع بسته‌های معیشتی که تاکنون این ناحیه بیش از 147هزار بسته توزیع شده است، میزخدمت در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، شبی با شهدا و آبروی محله، میقات صالحین، پیاده‌روی خانوادگی، نذر خون، دیدار با مدافعان سلامت، نهضت روشنگری در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های پیش بینی شده این هفته است. 

وی با یادآوری اینکه تاکنون 9منزل محروم توسط گروه‌های جهادی این ناحیه ساخته شده است، از افتتاح 3منزل محروم در هفته بسیج خبر داد.

علیپور به چهارشنبه‌های طلایی اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت هفتگی برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: