آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در مدرسه شهید قاسم زاده (شاهد) فیروزآباد
با دستان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان به یاد روزهای که دراین مدارس دانش آموز بود زنگ استکبار ستیزی در مدرسه شاهد نواخته شد.
با دستان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان به یاد روزهای که دراین مدارس دانش آموز بود زنگ استکبار ستیزی در مدرسه شاهد نواخته شد.
در این مراسم، مدیران و مسئولان شهر با هرلباسی وجایگاهی که داشتند، آمدند و در کنار دانش آموزان و به یاد روزهایی که درمدارس و به عنوان دانش آموز این مراسم را برگزار میکردند، گرامی داشتند. دراین روز امام جمعه، فرماندار، مدیر اداره آموزش و پرورش، مسئولین سپاه و بسیج حوزه دانش آموزی و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران با حضورشان در محفل دانش آموزان به گرامیداشت روز دانش آموز پرداختند.
امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام بشارت، در این مراسم گفت: دانش آموزان و دانشجویان شهید این سرزمین به ما آموختند دیوار ظلم و ستم فروریختنی و شکستنی است و با ایمان، شهامت و شجاعت می‌توان این دیوار را ویران کرد. او با اشاره به پیام ۱۳ آبان افزود: مهمترین پیام ۱۳ آبان این است که در مقابل ظلم و استکبار باید مقاومت کرد که با مقاومت به حق خودمان برسیم زیرا تجربه نشان داده هر جا مقاومت کرده‌ایم، پیروز شده ایم. دفاع در آن زمان به طریق دیگر بود و جهاد امروز شما دانش آموزان نیز جهاد دیگری است و آن جهاد تعلیم وتربیت صحیح و پرافتخار شما در سنگر علم و دانش است.
نام:
ایمیل:
* نظر: