آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
پیام شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن هفته
در بخشی از پیام شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج آمده است: «بسیج شجره طیبه‌ای است که مبتنی بر اقدامات جهادی و ماندگار می باشد.
در بخشی از پیام شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج آمده است: «بسیج شجره طیبه‌ای است که مبتنی بر اقدامات جهادی و ماندگار زمینه اعتلای این مرز و بوم را پدیده آورده و همواره در عرصه‌های کار، جهاد، ایثار و شهادت خوش درخشیده است».

 در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، سیداحسان اصنافی، شهردار شیراز پیامی به مناسبت بزرگداشت این ایام صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک اعتلای ایران اسلامی و دستیابی به قله‌های پیشرفت و عدالت در دهه چهارم انقلاب با کوشش و مساعی یکایک نقش‌آفرینان این عرصه مهیا خواهد شد.

بسیج شجره طیبه‌ای است که مبتنی بر اقدامات جهادی و ماندگار زمینه اعتلای این مرز و بوم را پدیده آورده و همواره در عرصه‌های کار، جهاد، ایثار و شهادت خوش درخشیده است.

بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه مصادف است با هفته بسیج مستضعفین و یادآور صدور فرمان تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی است.

امروز پس از گذشت ۴۳ سال از حیات پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ثمرات فداکاری‌ها، پایمردی‌ها، ایمان و عمل مخلصانه این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و ایام شیوع ویروس منحوس کرونا با اجرای ده‌ها طرح اثرگذار همچون طرح شهید سلیمانی و کمک‌های مومنانه مشهود است که نشان از تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم‌الشان و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل و ادامه فعالیت این نهاد مقدس را دارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری شیراز، فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم سرافراز و غرورآفرین ایران زمین و به ویژه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بسیجیان مخلص، توانمند، غیور و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) تبریک و تهنیت می‌گویم و سربلندی بسیج و بسیجیان را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از پروردگار منان خواستارم.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: