آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر بسیج را شجره طیبه خواند و نتیجه شجره طیبه را آماده به خدمت بودن در هر زمان و مکان دانست.
در آستانه آغاز هفته بسیج، خواهران پایور ستاد سپاه فجر با حجت‌الاسلام محمود محمودزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر دیدار کردند.       

در این دیدار حجت‌الاسلام محمودزاده با بیان اینکه ایمان مراتب بسیار فراوانی دارد و شهادتین، پایین ترین درجه ایمان است، اظهارداشت: بیان شهادتین، نقطه صفر مرزی است اگر بخواهیم به اوج برسیم، حتمأ باید مراتب ایمان را طی کنیم؛ لذا بحث ایمان به خدا یک مسئله مهمی است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن بارها فرموده‌اند ایمان بیاورید، تاکید کرد: اما نباید به ایمانتان بسنده کنید، بلکه باید ایمانتان را رشد بدهید تا به درجات بالای ایمان برسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه کسی که به خدا ایمان دارد یعنی زندگیش بر  پایه ایمان بر خدا محوری حرکت می‌کند، ادامه داد: این خیلی مهم است که زندگی انسان خدامحور شود، یعنی همه چیزش خدایی است.

وی با تاکید بر اینکه محوریت زندگیمان باید خدا باشد و یک لحظه هم خدا را در زندگی فراموش نکنیم، گفت: باید همیشه خدا را شاهد و ناظر بر زندگیمان ببینیم،  آن وقت یک زندگی خدایی می‌شود.                                      

حجت‌الاسلام محمودزاده توکل قلبی را یکی از نشانه‌های ایمان قلبی به خدا دانست و ادامه داد: نفع به اخوان، نشانه دیگر ایمان است و این، به آن معنی است که انسان فقط خودش را نبیند، نفعش به دیگران برسد و تلاشش این باشد که به دیگران خدمت بکند.                   

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به ماموریت امروز بسیج گفت: گسترش معنویت در جامعه و شکل‌گیری جامعه اسلامی ماموریت امروز بسبج است و این شجره طیبه خودش را در عرصه‌های مختلف نشان داده؛ در عرصه‌هایی که نظام ما، انقلاب ما، مردم ما به حضور بسیج نیاز داشتند بسیج با تمام وجود به صحنه آمده و خدمت.رسانی کرده و این هم از نکاتی است که نظام اسلامی می‌توانسته ایجاد بکند.                  

وی گفت: وقتی که امامین انقلاب درباره بسیج می‌فرمایند که بسیج شجره طیبه است، نتیجه شجره طیبه این است که هر جا، هر وقت به آن نیاز داشته باشند، آماده بهره‌برداری است.              

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر در طول 42 سالی که از انقلاب اسلامی و از تأسیس  شجره طیبه بسیج گذشته بررسی کنید، همین گونه بوده است، در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ  نیاز بود و بسیج حاضر بود، در دوران سازندگی نیاز بود و حاضر بود، در مواقع مختلف، در این دو سال اخیر در بحث کرونا، اگر حضور بسیج در جامعه نبود، قطعاً وضعیت چنین نبود.   

وی گفت: نهاد مقدس بسیج همین ویژگی‌ها را دارد و با تقویت این ویژگی‌ها در آینده بتواند بهتر از گذشته ایفای نقش کند.                                                    

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: