کد خبر: ۱۲۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
توسط فرمانده ناحیه انجام شد؛
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، ویژه‌ برنامه‌های هفته بسیج که توسط این ناحیه از سپاه را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی پنج‌شنبه ٢٧ آبان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: بسیج نیروی اماده به کار در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، سازندگی، حفظ و حراست و ...از دستاوردهای انقلاب است.

او با اشاره به حضور فعال بسیج بنا به شرایط جامعه، افزود: بسیج باید برای هر مشکلی و موضوعی که در کشور ایجاد و مطرح می شود، برنامه داشته باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز همچنین پایگاه بسیجی را موفق دانست که در محدوده استحفاظی و محله خود تاثیر گذار باشد و شاهد کاهش مشکلات اجتماعی، کاهش آمار جرم و جنایت و منکرات اخلاقی، کاهش فقر و محرومیت و کاهش طلاق و اعتیاد در آن محله باشیم.

بنایی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در این ناحیه از سپاه شیراز اشاره کرد و گفت: وظیفه بسیج برگزاری برنامه‌هایی حول محور شهدا مانند برگزاری یادآوره شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده شهداست.

او برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پارک کوهستانی دراک با حضور همه اقشار بسیج، برگزاری همایش طلایه داران بسیج و تجلیل از نخبگان بسیج، توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی میز مشاوره، برگزاری همایش تبیین گفتمان مقاومت، گردهمایی مدافعان حریم خانواده و برپایی اردوی شبی با شهدا را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در ناحیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز عنوان کرد.



فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: تقدیر از مدافعان سلامت، برگزاری مسابقات مختلف در بخش‌های ورزشی و فرهنگی، توزیع ٢ هزار بسته معیشتی، بازساری و مرمت سه باب منزل محرومین با حمایت گروههای جهادی، حضور واحد سیار انتقال خون، برپایی ایستگاههای خدمات پزشکی رایگان، توریع یک‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، پرداخت ٧ میلیارد ریال وام خود اشتغالی، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات و برگزاری نمایش اقتدار بسیج در سوم آذرماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.

بنایی با بیان اینکه در بخش خدمات رسانی و بسیج سازندگی نیز در هفته بسیج سه کارگاه اشتغالزایی را تجهیز خواهیم کرد، از استقرار گشت‌های رضویون و تورهای ایست بازرسی برای تامین امنیت پایدار در شمال غرب شیراز خبر داد.

او با اشاره اجمالی به عملکرد سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ٨٠ هزار بسته معیشتی توزیع شده و همچنین ۸ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی و ١١ باب منزل مسکونی مرمت و بازسازی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: