سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
در هفته بسیج
ششمین مرحله طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی به همت سپاه و شبکه بهداشت سروستان و گروه جهادی بوعلی سینا به مناسبت آغاز هفته بسیج در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان ؛ ششمین مرحله طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی به همت سپاه و شبکه بهداشت سروستان و گروه جهادی بوعلی سینا به مناسبت آغاز هفته بسیج در بیمارستان شهدای این شهر اجراغ شد.

در این طرح یک روزه  پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه چشم پزشکی،  نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی ، دنداپزشکی ، جراجی مغز و اعصاب ،گوش و حلق و بینی ، پوست و مو و زیبایی، کلیه و مجاری ادراری ، مغز و اعصاب  حضور داشتند.

در این طرح ابتدا همه مراجعه کنندگان پایش شده و فشار خون ، قند خون ، bmi و  ... همه آنها چک و کنترل شده ، بعد از ویزیت توسط پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده شده و به صورت رایگان ویزیت شدند.

ضمن اینکه خدمات سنوگرافی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، تست کرونا ، اکو و نوارقلب و ... به بیماران ارائه شد.
همچنین در این طرح بیش از 500 نفر از مردم ویزیت  شده  و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مثل دیابت ، فشار خون بالا پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن ، سیگار و عوارض آن و ... در قالب توزیع تراکت و برشور  انجام شد.

فرمانده سپاه سروستان نیز از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و  جهرم ، دانشگاه علوم پزشکی استان و جهرم،شرکت نمک سپید دانه ، بسیج جامعه پزشکی استان و جهرم و فرماندهان و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم  تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه سروستان همچنین از سعه صدر و صبر  و همکاری همه مردم شهرستان سروستان در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در هفته بسیج برگزار شد مدیر بسیج سازندگی سپاه سروستان گفت تعداد ۱۵۰ بسته‌معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر جمعاً 250  به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سروستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمة الله علیه در قالب رزمایش کمک مومنانه تهیه گردیده و توزیع خواهد شد لازم به ذکر است از زمان شروع ویروس کرونا از سال گذشته تاکنون.  این  دهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه میباشد که در قالب قرارگاه همدلی در شهرستان برگزار می گردد ضمنا بسته های لوازم التحریر فوق الذکر توسط گروه جهادی حوزه شهید فهمیده دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند از قبل شناسایی شده توزیع می گردد بسته های معیشتی نیز توسط گروه‌های جهادی حوزه‌های محلات بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع می گردد
 در پایان از فرمانده محترم سپاه سروستان امام جمعه محترم و معزز شهرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و فرمانده محترم حوزه و گروه‌های جهادی که در تهیه و توزیع بسته های فوق با بسیج سازندگی سپاه سروستان همکاری داشتند تقدیر و تشکر می گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: