شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه سروستان از اجرای بیش از 90 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
ه گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان، فرمانده سپاه ناحیه سروستان از اجرای بیش از 90 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مویدی در ادامه اظهار داشت: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است.
بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.
بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.
سرهنگ مویدی در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: طی هفته بسیج حدود 90 برنامه  فرهنگی، بصیرتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و سعی شده برنامه ها در فضای مجازی انجام شود.
وی در پایان سخنان خویش گفت: در این هفته برنامه هایی از قبیل؛ اردوی جهادی ویزیت رایگان با حضور20 متخصص، اردوی جهادی سه روزه ، رزمایش جهادی واکسیناسیون دام و طیور، جشنواره مالک اشتر، رزمایش کمک مومنانه، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدای آبرو محله، پیاده روی خانوادگی، مسابقه ورزشی و اجتماع بزرگ بسیجیان اجرا خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: