آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: بسیجیان امروزه در کنار سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در خط مقدم جبهه خدمت رسانی هستند.
 
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمدبهادر علی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اظهار کرد: رزمندگان بویژه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص، ایثار و روحیه شهادت طلبی با وجود تحریم‌های موجود، نگذاشتند ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست دشمن قرار بگیرد و با عزت و افتخار این جنگ نابرابر پایان یافت. 
 
سرهنگ علی‌پور با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه های مختلف پیش قدم است، افزود: بسیجی روحیه جهادی دارد و این نظام مدیون رشادت های بسیجیان است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، امنیت، درمان و دیگر حوزه‌ها موفق بوده است، بیان کرد: بسیج از بدو تأسیس مردم دار و مردم یار بوده و امروزه در کنار سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در خط مقدم جبهه خدمت رسانی است.
 
محمدبهادر علی‌پور در خصوص فعالیت بسیج در حوزه درمان گفت: اولین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی کشور در حسینیه ثارالله (ع) شیراز راه اندازی شد و این بخشی از روحیه جهادی کادر بسیجی درمان این مرکز بود.
 
وی در آخر افزود: بسیجیان امروزه بدور از کبر، گناه و ریا فعالیت می‌کنند و یاری دهنده تمام اقشار مردم است و بی‌شک هرجا بسیج قدم می گذارد موفق بوده است.
 
در ادامه اسدالله طاهری مدیر منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: برخی از صفات و شاخص های یک بسیجی در بیانات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری آمده که ولایی بودن، مکتبی بودن، ساده زیستی، اخلاص، تواضع و فروتنی مردمی و گشاده رو بودن، شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی، عدالت خواهی، گمنامی و دور از شهرت طلبی و پاکدامنی که برخی از شاخص‌ها است.
 
طاهری با بیان اینکه هر کدوم از شاخص‌های یک بسیجی فصل بزرگی است و برگرفته از آموزه‌های دینی ما است، گفت: مهم ترین شاخص بسیجیان حسن خلق است که در سیره بزرگان ما بوده است و امروزه در خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات باید بکار گرفته شود. 
 
وی با بیان اینکه امروزه کسی که حسن خلق داشته باشد حساب آسانی در آخرت نیز دارد، گفت: این حسن خلق موجب آمرزش گناهان، افزونی روزی، تحکیم پیوند دوستی‌ها و افزایش طول عمر خواهد شد.
 
در پایان این مراسم از بسیجیان پیشکسوت و نمونه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تقدیر بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: