آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
مسئول نمایندگی سپاه ثارالله شیراز:
حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی گفت : بسیج یک تفکر است که تاریخ مصرف ندارد .
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله (ع) شیراز ؛حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ، ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج ،
تاسیس شجره طیبه بسیج را از امدادهای الهی و از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) اظهار داشت : 

بسیج یک نهاد برخاسته از از آموزه های دینی و الهی است ، تفکر بسیج یک اصل ثابت و محکم است که در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.
این مقام مسئول گفت : بسیج یک تفکر است که تاریخ مصرف ندارد یعنی اینطور نیست که بسیج و بسیجیان متعلق به تاریخ باشند و باید آنها را در موزه ها و کتاب های تاریخ جستجو کرد ، بلکه بسیج شجره ثابت و تنومند و جریان روان و جاری است که در همه عرصه‌ها احساس مسئولیت و تکلیف می کند.
وی ، شجره بسیج را یک درخت تناورخواند که کسی نمی تواند به آسانی آن را بکند، اگرچه کسانی بودند که می خواستند این درخت تنومند را بکنند اما به خود صدمه زدن و دست خودشان مجروح و زخمی شد.
حجت الاسلام مصطفوی گفت:
بسیج یک امر دولتی و اداری و سازمانی خواص نیست ، بلکه بسیج یک نهاد صد درصد مردمی است که از قلب توده‌های مردم روئیده ، و الان در جهان ساری و جاری است.
این مقام مسئول این را افزود : بسیجی واقعی کسی است که در همه عرصه ها ، هم حرف داشته باشد و هم در بزنگاه ها به موقع و به اندازه موضع بگیرد و در صحنه باشد ، لذا آنچه که باید در بسیج مورد توجه قرار گیرد و از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است این است که 
بسیجیان علاوه بر انجام برنامه های ماموریتی و رزمی و امنیتی باید خود را به سلاح علم و دانش و تخصص مسلح نمایند، دومین انتظار و مطالبه رهبری ، تهذیب و تربیت است.
یعنی زندگی یک بسیجی باید بر محور اخلاق و رعایت دستورات دینی باشد، اهل خودسازی و اخلاق مداری و اخلاق محوری باشد چون مکتب بسیج مکتب برخاسته از فضائل اخلاقی و ارزشهای دینی است، موضوع دیگه اینکه ، بسیجی باید به مسائل روز آگاهی و بصیرت داشته باشد ، نسبت به شناخت شبهات اعتقادی سیاسی و... آگاهی داشته باشد تا بتواند به موقع تصمیم گیری نمایند و در گرداب فتنه ها گرفتار نشود.
 وی در پایان گفت : بسیج تاکنون در طول بیش از چهار دهه انقلاب ، در همه عرصه ها خوش درخشیده ، مخصوصاً در ایام بیماری وحشی و منحوس کرونا که با محوریت طرح شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه ، در پیشگیری ، شناسایی ، درمان و حمایت ، به هموطنان کمک نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: