آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
امام جمعه شهرستان کازرون:
امام جمعه شهرستان کازرون در یادواره 148شهید دانش آموز کازرون گفت:فرهنگ بسیج یک فرهنگ مورد قبول در جامعه می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در یادواره 149شهید بسیج دانش آموزی کازرون در دبیرستان سید محمدکریم هاشمی این شهرستان برگزار شد بیان نمود:بسیج یک نام آشنا برای مردم ایران می باشد.
وی ادامه داد:امروز هرکس در هر مسئولیتی در کشور موفق باشد خود را بسیجی معرفی می کند و این افتخار می باشد.
امام جمعه شهرستان کازرون اضافه نمود:مهمترین فرهنگ بسیج صدور انقلاب و روحیه انقلابی بسیج می باشد و برای آیندگان جهت صدور با جهانیان می باشد وی تصریح داشت عرصه رویارویی بسیج برای آیندگان نظام است و تکلیف ما این است که در هر مسئولیتی که هستیم آن را سنگر بدانیم و از آن دفاع نماییم.
 نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون از اهمیت فرهنگ گفت و اشاره داشت مقام معظم رهبری به اهمیت فرهنگ و غارت فرهنگی توسط دشمنان هشدارهایی توصیه نموده و امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد هویت را از ما بگیرد
 وی اذعان کرد:کاری کنیم در برابر دشمنان اعتماد خودمان از دست ندهیم و مواظب اصل و ارزشهای انقلاب در مقابل برنامه های دشمنان باشیم و همه مسئول هستیم.
امام جمعه شهرستان کازرون مدرسه را سنگر خودباوری دانست و خاطرنشان نمود:مسئولان آینده نظام در همین مدارس هستند همینطور کی امروز مسئولان امروز دانش آموزان دیروز مدارس بوده اند.
همچنین در ابتدا مراسم جمشیدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته بسیج در سخنانی یادو خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و همه را به ادامه راه شهدا توصیه نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: