آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
سرداربوعلی:
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به ظرفیت بسیج سازندگی، گفت: مجموعه شهرداری میتواند از توانمندی بسیج سازندگی در رفع محرومیت در نقاط کم برخوردار استفاده کند.
 شهردار شیراز همزمان با هفته بسیج با فرمانده سپاه فجر استان فارس دیدار کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد وخاطره شهدای والامقام استان با اشاره به خدمات شهرداری شیراز ابراز کرد: خدمات شهرداری شیراز اثرگذار است به طوری که در هر گوشه شهر نگاه کنیم اثری از زحمات مجموعه شهرداری و کارکنان دیده می‌شود که این نشان از مسوولیت خطیر مجموعه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری است.

سردار بوعلی ادامه داد: گستردگی و تنوع خدمات در شهرداری شیراز به گونه‌ای است که در حوزه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدمات شهری وحمل و نقل و ترافیک شاهد فعالیت‌های مستمر هستیم.

سرداربوعلی با اشاره به ظرفیت بسیج سازندگی ابراز کرد: بسیج سازندگی دارای یک ظرفیت خوبی است که در بسیاری از کار‌های عام المنفعه اقدامات ارزشمندی را انجام داده و در حال اجراست، بنابراین مجموعه شهرداری میتواند از توانمندی بسیج سازندگی در رفع محرومیت در نقاط کم برخوردار استفاده کند.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن اشاره به وظایف و فعالیت قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت احمدبن موسی (ع) ابراز داشت: فعالیت‌های این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است که با همکاری شهرداری شیراز می‌تواند محور بسیاری از خدمات اثرگذار باشد و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر شیراز با ایجاد ظرفیت‌های فی‌مابین قرارگاه احمدبن موسی (ع) و شهرداری شیراز باشیم.

سردار بوعلی توجه به سومین حرم اهل بیت (ع) را یادآور شد وگفت: همواره باید حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) محور اصلی برنامه‌ها باشد که در این حوزه شهرداری میتواند با برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب در تحقق بیش از پیش این امر نقش آفرینی کند.

فرمانده سپاه فجر فارس به حضور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی متعلق به استان و مردم شهر شیراز است، از این رو ضمن تشکر، انتظار حمایت بیش از پیش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز از این تیم را داریم تا شاهد استمرار موفقیت‌های آن باشیم.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این دیدار با تبریک انتخاب سپاه فجر فارس در جشنواره ملی مالک اشتر و کسب عنوان سپاه برتر استانی، کسب این افتخار را مرهون تلاش فرماندهی، پاسداران و بسیجیان غیور استان دانست.

او توفیق دستیابی به رتبه برتر در آیین ششمین جشنواره بزرگ مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین در زمینه ارائه خدمات جهادی بسیجیان استان پهناور، شهید پرور و ولایی استان فارس در اجرای موفق طرح شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در زمینه‌های مختلف پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ (کرونا) همچون برنامه ریزی  و اجرای ده‌ها طرح کمک‌های مومنانه، مشارکت فعالانه بسیجیان در امر واکسیناسیون گسترده آحاد مردم، توفیق در اجرای طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و ... به عنوان الگویی شاخص در سطح کشور را مایه مباهات عموم مردم شریف استان علی الخصوص جامعه بزرگ بسیجیان و ایثارگران فارس دانست.

اصنافی با برشمردن اقدامات عمرانی در شیراز، پروژه بزرگراه شهید سلیمانی و امتداد پروژه کوهسار مهدی را یکی از پروژه‌های مهم این کلانشهر دانست.

شهردار شیراز ادامه داد: پروژه‌های متعددی در سطح شهر شیراز فعال است که امیدواریم طبق برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده به مرور شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

اصنافی به ضرورت برنامه ریزی برای دوران پساکرونا در شیراز اشاره کرد و افزود: در دوران پساکرونا قطعا شاهد حضور مسافرین و گردشگران در شهر شیراز خواهیم بود که با برنامه ریزی درون دستگاهی و بین دستگاهی امر گردشگری در فضا‌های مذهبی، تاریخی باید مدیریت و تسهیل شود.

او ادامه داد: دوران کرونا باعث شد مردم استفاده از حمل و نقل عمومی را کاهش دهند و از خودرو‌های شخصی خود برای تردد استفاده کنند، لذا ضرورت این فرهنگ سازی برای استفاده شهروندان در ایامی که شاهد کاهش بیماری کرونا هستیم از حمل و نقل عمومی بویژه مترو اهمیت دارد.

در پایان این دیدار، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، لوح سازمانی کسب مقام برتر کشوری حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز را به مهندس اصنافی شهردار شیراز و مهندس فرج زاده فرمانده این حوزه اعطا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: