آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون:قلب نیروهای مسلح کشور بسیج می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان که با حضور هزاران نفری بسیجیان و مسئولان شهرستان در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد ضمن گرامی داشت هفته بیج و خیر مقدم و خوش آمد به همه حاضرین بیان نمود: هفته،هفته بسیج است و امروز در نمایش اقتدار بسیج دور هم جمع شده ایم به نیابت از همه کسانی که ما را سالیانی است که بیمه نموده اند  و خدا توفقیق بده همه در مسیر باشیم و بمانیم.
وی ادامه داد:برادران و خواهران هفته هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم با شکوه و پایداری که 42 سال با مقاومت و ایستادگی در کنارهم با اتحاد و وحدت با فرمانده فرماند ه معظم کل قوا  حاصل شده است.
فرمانده سپاه کازرون اذعان داشت: امروزنمایش اقتدار برادران و خواهران بسیج است از هر صنف و قشر با هر سنی زیر لواح چتر بسیج ،تحت فرماندهی واحد و با این فرماندهی واحد که در شهرستان است همه در کنار هم هستند و خدار اشکر می کنیم در این مکان مقدس امروز در کنار هم ایستاد ه ایم.
وی اشاره داشت:شعار امروز در کنار شعار محوری هفته بسیج استقلال و آزادی است استقلالی که شعار محوری انقلاب و آزادی که رایگان نیست و هردو پیام دوست و رفیق هستند،و با اراده فولادین نیروهای مسلح و مردمی و سنگر سازان بی سنگر که مار تا امروز بیمه کرده اند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل اضافه نمود:بسیج قبل از اینکه جنگ شروع شود با تجربه تاریخی حضرت امام خمینی(ره)بسیج را تشکیل داده است  و بسیج برای  دفاع از انقلاب و حمایت مردم در صورت ضرورت وارد صحنه  خواهد شود.
وی خاطرنشان نمود: امروز جنگ هایی که به نیابت علیه ما شروع کرده اند  دشمنان کور خوانده اند چون که عزیزانی که با روحیه و فکر بسیجی پای کار هستند اجازه نخواهند داد دره ای که به این خاک تجاوز صورت گیرد.
فرمانده سپاه کازرون خاطر نشان نمود:برادران عزیز و خواهران بزرگوار اگر امروز مولفه های قدرت را داشته باشیم سه قوه مقننه،اجرائیه و قضائیه داریم و در کنار این سه مولفه ،مولفه ای که قلب تپنده اشان هست نیروهای مقتدر  بسیج است وقلب نیروی های مسلح بسیج است .
وی ادامه نمود:تا زمانی که رهبری بیدار و  هوشیار و  توانمند با بسیجیان مخلص و با اراده  دشمن شناس و دشمن ستیز  بسیجیانی که42ساله از عمرش می گذرد و ذره ای انحراف نداشته و چون که با بصیرت اخلاص و عملی انقلابی پای کارنظام و انقلاب است انقلاب طوفنده و بالنده ان شاء الله به راهش ادامه خواهد داد.
فرمانده پاه کازرون در انتها به برنامه های هفته بسیج که با حضور قاطبه مردم،با 470خط برنامه و88برنامه شاخص در سطح شهرستان کازرون در حال برگزاری می باشد خدمت مسئولین و بسیجیان حاضر گزارشی ارائه نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: