آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
به مناسبت هفته بسیج؛
تنویر ثارالله خبر داد: سرکشی و بازدید از خانواده محترم اولین زن زندانی جرائم غیر عمد که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز آزاد شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله شیراز ، به همت مسئول بسیج جامعه زنان این ناحیه دیداری با زن زندانی جرائم غیرعمد که با همکاری و همراهی خیرین آزاد شده بود صورت گرفت.                                        
در این دیدار که با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا.. (ع) و مسئول معاونت اجتماعی ناحیه و تنی چند از مسئولین بسیج خواهران صورت پذیرفت از خانواده ایشان سرکشی بعمل آمد، سرهنگ پاسدار مرتضوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا..(ع) ضمن تبریک هفته بسیج چنین بیان نمود: بسیج مجموعه ای از مردم فداکار برای مردم است و بسیج پیرو مکتب عاشوراست ودر طول ۴۲ سال که از انقلاب میگذرد همواره پای کار انقلاب اسلامی بوده است و هرجا مشکلی برای مردم پیش آمده جزء اولین نیروهای حاضر در حل مشکلات و بحران ها بوده است.          
 سید طاهره جوانمردی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه سپاه ثارالله (ع) شیراز خانم م الف 31ساله در دی ماه سال گذشته در سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی با پیگیری خواهران و همت خیرین گرامی با پرداخت ۱۱۰میلیون تومان پس از پنج سال از بند زندان رهایی یافت.
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: از اواخر سال گذشته تا هم اکنون ۶۴ زندانی زن و مرد، البته با اولویت آزادی زنان زندانی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده توسط خواهران بسیجی و کمک خیرین عزیز با بدهی بیش از ۹ میلیارد تومان از زندان آزاد شده اند.
وی در ادامه این را افزود: در هفته بسیج به نیابت از شهیده فاطمه اسدی به لطف خدا ۱۴ زندانی زن و مرد آزاد شده و درحال حاضر تعدادی از خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش خیریه ها و خیرین می‌باشند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰بسته معیشتی ،لوازم التحریر،رفع نیازهای مالی و بدهی آنان و... باکمک و پیگیری بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله ع شیراز صورت گرفته و به لطف خدا این حرکت جهادی و خداپسندانه ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: