آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
فرمانده سپاه ثارالله(ع):
سرهنگ پاسدار علیپور گفت: دلسوز ترین حامیان حریم ولایت و انقلاب بسیجیان هستند، که در 8 سال دفاع مقدس علی رغم تمام کمبودها در مقابل ارتش تا دندان مسلح ایستادند.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمدبهادر علی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج شهدای سجادیه اظهار کرد: دلسوز ترین حامیان حریم ولایت و انقلاب بسیجیان هستند، که در 8 سال دفاع مقدس علی رغم تمام کمبودها در مقابل لشکر مکانیزه و پیشرفته رژیم بعث عراق تحت حمایت بلوک شرق و غرب توانستند با روحیه ای سرشار از اخلاص و شهادت طلبی خوش بدرخشند و نقش ارزنده‌ای ایفا کنند. 
 
سرهنگ علی‌پور با بیان اینکه بیش از 70 درصد شهدای ما را بسیجیان تشکیل می‌دهند ، افزود: بیش از 90 هزار شهید بسیجی در جبهه های حق علیه باطل با روحیه ای سرشار از ایثار و فداکاری برای حفظ اسلام، رهبری و نظام جمهوری اسلامی جنگیدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیافتد.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، امنیت، درمان و دیگر حوزه‌ها موفق بوده است، بیان کرد: بسیج بعد از جنگ نیز با همان روحیه اخلاص و شهادت طلبی در طی این سالیان در پشتیبانی و خدمات رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان هميشه در خط مقدم کمک رسانی به مردم آسیب دیده پیشرو بوده است.

در ادامه ایشان بیان داشت: ماموریت اخیر که در بحث مبارزه با بیماری منحوس کروناست با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ، خواهران و برادران عزیز بسیجی در بحث ردیابی و بیماریابی بیماران کرونایی و نیز در بحث کمک های مومنانه با توزيع 150 هزار بسته کمک معیشتی توسط حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت ناحیه ثارالله (ع) شیراز نقش ارزنده‌ای ایفا کردند.
 
محمدبهادر علی‌پور در خصوص طرح محله ی اسلامی بیان داشت : پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت مساجد، فرماندهان پایگاه ها و امام جماعت و هئیت امناء در محله ها بایستی نقش موثر و اساسی ایفا کنند.

وی در آخر افزود: به حمدالله خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهدای سجادیه حوزه 4 مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در طرح محله ی اسلامی خوش درخشیدند و نقش ارزنده‌ای ایفا کردند و امید است این راه با همکاری بسیجیان به قوت خود ادامه یابد. 
 
 بعد از بازدید فرمانده محترم سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از غرفه های توانمندی بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج شهدای سجادیه حوزه 4 مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در پایان از بسیجیان پیشکسوت و نوجوان این پایگاه با اهدا هدایا تقدیر به عمل آمده .
نام:
ایمیل:
* نظر: