آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با خانواده شهدا در زرین دشت
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با خانواده یک شهید و یک جانباز مدافع حرم در روستای زیرآب از توابع بخش مرکزی زرین دشت دیدار و گفتگو کرد.
 حجت الاسلام محمود محمودی زاده شنبه شب در ابتدا در دیدار با جانباز مدافع حرم اسماعیل قهرمانی طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای جانبازی در راه دفاع از حرم آل الله بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین حرم، ادای دین مسئولان نظام به شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و گفت: اجر و پاداش جانبازی کم از شهادت در راه خداوند نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در ادامه از خانواده معظم روحانی شهید رحمت الله فرهمند نیز سرکشی و دلجویی کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با خانواده شهدا در زرین دشت

برادر روحانی شهید فرهمند نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت شهدا و ایثارگران بر لزوم خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و رفع مشکلات آنان در سطح جامعه تاکید کرد.

او گفت: بسیاری از فرزندان شهدا و جانبازان شهرستان به دلیل بروکراسی‌های اداری فاقد شغل هستند که می‌طلبد مسئولان با رفع موانع برای حل مشکلات بازماندگان شهدا و ایثارگران تلاش کنند.

این برادر شهید با بیان اینکه پنج برادر وی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند، اظهار کرد: دو برادرم جانباز شیمیایی هستند که مدتی پیش یکی از برادرانم به نام حاج حسین فرهمند نیز بر اثر جراحات وارده از جنگ بر اثر تزریق واکسن کرونا به خیل یاران شهیدش پیوست.

برادر شهید فرهمند ادامه داد: شهید رحمت الله فرهمند در ۲۶ اسفند سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

در این دیدار که سرهنگ سجاد راحت طلب فرمانده سپاه زرین دشت، حجت الاسلام دروند پور امام جمعه و حجت الاسلام علوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرین دشت نیز حضور داشتند، توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با اهدای لوحی از برادران شهید فرهمند و همچنین از اسماعیل قهرمانی جانباز مدافع حرم تجلیل به عمل آورد.

شهرستان زرین دشت با جمعیتی نزدیک به ۸۰ هزار نفر در ۲۷۳ کیلومتر جنوب شرقی شیراز در استان فارس واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: