کد خبر: ۱۲۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز:
بنایی گفت: فلسفه شورای جهادی مطالبه دقیق و تهیه خوراک صحیح برای گروه‌های جهادی بسیج است تا مشکلات پیش‌روی گروه جهادی را بردارد و در این میان گروه‌های جهادی نیز از شورای جهادی ناحیه مطالبه‌گری و از ظرفیت مدیران استفاده کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به تشکیل شورای جهادی در این ناحیه گفت: این شورا با هدف هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی شکل گرفته است.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی چهارشنبه ۱۰ آذر در نشست برگزاری انتخابات شورای جهادی بسیج ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، گفت: در دو سال اخیر در مواجهه با کرونا گروه‌های جهادی بسیج و خیران دلسوزانه پای کار آمدند تا مشکلی از مردم برطرف کنند و در حقیقت خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: در بحث  کمک مومنانه، کارگاه تولید ماسک، گندزدایی، مرمت منزل محرومین، آزادسازی زندانیان در سایر  نواحی بسیج به همت گروه‌های جهادی و خیران و با برخورداری از کمک  ادارات و سازمان‌ها کارهایی انجام شد ولی درمحدوده ناحیه محمد رسول (ص) شمال غرب شیراز با اینکه ادارات و سازمان‌ها در این محدوده نیستند این نوع کارها اغلب  توسط گروه‌های جهادی و خیران انجام می‌شد.

بنایی گفت: فلسفه شورای جهادی مطالبه دقیق و تهیه خوراک صحیح برای گروه‌های جهادی بسیج است تا مشکلات پیش‌روی گروه جهادی را بردارد و در این میان گروه‌های جهادی نیز از شورای جهادی ناحیه مطالبه‌گری و از ظرفیت مدیران استفاده کنند. 

فرمانده سپاه شمال غرب شیراز بیان کرد: ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیراز با ۱۳۴ گروه جهادی ثبت در سامانه اطلس بسیج  سازندگی و با شکل‌گیری شورای جهادی ناحیه خط و مشی گروه‌های جهادی بسیج سامان بهتری می‌گیرد و حتی  از موازی‌کاری گروه‌های جهادی با یکدیگر جلوگیری می‌کند. 

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج بی‌وقفه در کمک‌رسانی و تهیه و توزیع ارزاق عمومی در مناطق فعالیت دارند، گفت: به عنوان مثال در شمال غرب شیراز گروه جهادی شهید رجبی در منطقه گویم در یک روز  ۲ هزار کیلو گرم مرغ منجمد در بین مردم با قیمت مصوب توزیع کرد که این اقدام در این شرایط روند دسترسی به مردم در تهیه ارزاق روزمره را تسهیل می‌کند.

بنایی در تشریح شورای جهادی بسیج گفت: این شورا باهدف هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه  و نظارت بر کارهای جهادی شکل گرفته تا اقدامات گروه جهادی در مناطق و محله‌ها در زمینه‌های مختلف با یک هماهنگی و خروجی بهتری میسر شود. 

 در این انتخابات ۷ نفر به عنوان منتخبان شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) مشخص شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: