آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی فارس :
حجت الاسلام والمسلمین پرنیان گفت : از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است. طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه را می توان از آثار انقلاب فرهنگی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی رحمه الله در سال 59 آغاز گردید.
حجت الاسلام پرنیان مسئول حوره نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس، ضمن تبریک به  مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی ربانی، آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود که امام راحل (ره) در وصف ایشان فرمودند: «شهید مفتح، شهید حوزه و دانشگاه است». شخصیتی که مجاهدت‌های ایشان در مسیر پیوند جایگاه رفیع روحانیت و دانشگاه، معنای واقعی دانش و بینش را متجلی ساخت.
وی بیان داشت:طراحی روز وحدت حوزه و دانشگاه ، یکی دیگر از دوراندیشی‌های معمار کبیر انقلاب است که در راه جریان صحیح و اسلامی جامعه ما و برای رسیدن به اهداف عالی و مقدس علمی و پژوهشی بنیان نهاده شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ادامه داد:بی‌ترید دو نهاد حوزه و دانشگاه ضمن داشتن ساختاری مستقل، می‌توانند با روش و منشی عالمانه با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل کنند و در خدمت یکدیگر باشند .

حجت الاسلام پرنیان افزود:بر هیچ‌کس پوشیده نیست که امروز، جامعه‌ی ما، بیش‌از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت‌آفرین نیازمند است تا بتوانیم گام‌های استوار و محکمی برای پیمودن راه‌های دشوار و دستیابی به قله‌های پیشرفت برداریم
نام:
ایمیل:
* نظر: