شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه مهر:
فرمانده سپاه ناحیه مهر در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 گردان کوثر، حفظ آمادگی خواهران بسیجی را آمادگی همه جانبه در مقابل توطئه‌های داخلی خارجی دشمنان دانست.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 گردان کوثر خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، شورای تأمین و روسای ادارات در شهدای گمنام شهر مهر برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در رابطه با برگزاری حفظ انسجام گردان کوثر بیان داشت: گردان کوثر در همه شرایط آماده دفاع از ولایت فقیه و وطن خود می باشد و در همه صحنه های انقلاب و اسلام حضور دارند.

سرهنگ پاسدار گله داریان با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام برنامه دارند، اظهار داشت: بسیج با بصیرت و تاسی به ولایت با هوشیاری کامل نقشه های دشمنان را شناخته و مقابل آنان با قدرت خواهد ایستاد.
وی در ادامه تصریح کرد: تاریخ در برهه های مختلف تکرار شده و خواهد شد، اما اگر در مسیر اسلام، انقلاب و رهبری باشیم نظام جمهوری اسلامی آسیب نخواهد دید.

عضو شورای تأمین با اشاره به رشادت های شهدا تاکید کرد: شهدا با شناخت به موقع به وظیفه خویش در قبال انقلاب اسلامی عمل کردند.

در این رزمایش خواهران بسیجی به اجرای کار عملی از جمله عملیات امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن پرداختند.

در پایان از فرماندهان گروهان و گردان کوثر با حضور فرمانده سپاه مهر و اعضای شورای تأمین تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: