آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
در جمع فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، خانم زارع دانشجوی مقطع کارشناسی علوم سیاسی به عنوان کارشناس جدید خواهران این مدیریت انتخاب گشت.
وی ضمن توصیف فضای مجازی به‌عنوان یک پدیده جدید به‌فرمایشات مقام معظم رهبری در این حیطه پرداخت؛ پدیده ای که رهبر جمهوری اسلامی ایران فرمان به جهاد در آن داده است که این نشان از اهمیت فضای مجازی در جهان معاصر دارد تا جایی که باید دغدغه ما قرار گیرد. 
 
وی اظهار داشت: فضای مجازی هم سود و فرصت است هم زیان؛ مطابق سخنان رهبری، جوانان در فضای مجازی باید امید آفرینند و به عدم تنبلی و بیکاری توصیه و به حق و صبر تشویق کنند. 
 
وی افزود: مردم از فضای مجازی استفاده می کنند به جهت اینکه وسیله ای برای آزادی است. به عبارت دیگر اصل آزادی به طور ذاتی در فضای مجازی حضور چشمگیری دارد. اما این آزادی نباید به جایی کشد که معاندین و بیگانگان از این عرصه استفاده کنند و علیه جامعه ما توطئه چینی و فتنه گرایی کنند. معاندین از طریق این فضا می توانند بر افکار عمومی تاثیر منفی بگذارند و دیدگاه جامعه را به این سمت ببرند. پس نباید این عرصه را رها کرد و یا دست کم گرفت. 
 
کارشناس خواهر فضای مجازی در پایان اظهار داشت: جنگ نرم در دنیای امروزین جنگی خطرناک است به حدی که می تواند بنیان جامعه را سست کند. باید هشیار بود. باید نهایت تلاش خود را کرد تا میدان را از معاندین داخلی و خارجی گرفت. فضای مجازی میدان جنگ امروز است. جنگی که دشمن نهایت تلاش خود را کرده که پیروز باشد. الحق و الانصاف هم فعالیت های خوبی داشته. با بی خیالی زندگی آیندگان را به خطر نیندازیم. همه ما درقبال هم مسئولیم. 

هم‌چنین از سوابق کاری ایشان می‌توان به جانشین خواهر پایگاه دانشکده حقوق و علوم سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، نیز اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: