شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۵:۰۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
پس از ۳۹ سال شهید ۱۷ ساله به خانه بر می گردد؛
فرمانده سپاه قیروکارزین به دیدار خانواده ‌شهید حبیب الله حقیقی از شهیدان تازه تفحص شده دفاع مقدس رفتند. در این دیدار که با همراهی امام جمعه شهرستان وشورای تامین همراه بود ضمن اطلاع رسانی بازگشت پیکر پاک شهید پس از 39 سال کسب اجازه وهماهنگیهای لازم جهت برگزاری مراسم تشییع ودفن از خانواده شهید صورت گرفت.


به گزارش روابط عمومی سپاه قیروکارزین شب گذشته فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با همراهی سرهنگ تقوی جانشین تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی ( عج)، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و اعضای شورای تامین و رئیس بنیاد شهید شهرستان به دیدار خانواده شهید حبیب الله حقیقی از شهیدان تازه تفحص شده دفاع مقدس رفتند.
امام جمعه شهرستان قیروکارزین در دیداراین خانواده شهید با عرض تبریک و تسلیت و اینکه این شهید پس از 39 سال به آغوش خانواده بر می گردد اظهار داشت: طبق آیه 169 قرآن کریم  شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.
حاج آقا اکبری عنوان کرد: شهدا مایه افتخار، عظمت و اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایثار، فداکاری و رشادت‌های خود اجازه ندادند که  انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیافتد.
 
 فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با هماهنگی و کسب اجازه از این خانواده شهید گفت:  مراسم استقبال از این شهید  ۱۴ دی ماه راس ساعت ۱۵در مرکز شهرستان قیروکارزین  و مراسم شب وداع هم پانزده دیماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در شهر مبارک آباد و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والا مقام در روز 16 دی ماه راس ساعت نه صبح در گلزار شهدای شهر مبارک آباد انجام می شود .  
حسن ختام این  دیدار معنوی بامداحی کربلایی محمد حسن محبی مداح اهل بیت همراه بود که دلها را از غربت کوچه های مدینه وسیلی خوردن مادر شهدا به گودال قتلگاه در کربلا ومظلومیت خواهر شهید حضرت زینب سلام الله علیها برد..
پیکر پاک شهید حبیب الله حقیقی، از شهدای شهر مبارک آباد قیروکارزین در دوران ۸ سال دفاع مقدس پس از 39 سال به تازگی تفحص و شناسایی شده است.
شهید حقیقی در سال ۱۳۴۴ در مبارک آباد به دنیا آمد و در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس و در منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد. واکنون بعداز ۳۹سال پیکر مطهر ومعطرش به وطن بازگشت


دیدار فرمانده سپاه شهرستان با خانواده شهید حبیب الله حقیقی/اعلام برنامه تشییع پیکر پاک شهید
نام:
ایمیل:
* نظر: