آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه هاست.
دوره آموزشی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج محلات فارس با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه نقش محوری فرمانده در پیشبرد امور و ماموریت ها غیرقابل انکار است، گفت: از جمله مولفه هایی که در موفقیت یک فرمانده موثر است باور، اعتقاد و انگیزه او برای اثرگذاری، اخذ تصمیات تعیین کننده و گره گشا بودن است.
وی با بیان اینکه بسیج فارس در بحث مقابله با کرونا، کمک های مومنانه و تامین امنیت و دیگرماموریت ها، کارنامه درخشانی داشته است، خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه هاست.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج در امر مهم فرهنگ سازی، گفت: کمک های مومنانه، نذر رهایی، تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و بسیاری طرح های دیگر مرهون تلاش و خلاقیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج است.
وی با تاکید بر اهمیت حمایت از پایگاه های مقاومت بسیج، ادامه داد: حوزه های مقاومت بسیج مبدا تحول و تعالی در بسیج هستند و اجرای طرح های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج نام فارس را در سطح کشور برجسته کرده است.
سردار بوعلی با تاکید بر اینکه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در تمامی امور مربوط به بسیج محلات نقش محوری بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج آمادگی دارد در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته باشد حضور پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: