آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم بزرگداشت تاریخ معاصر شهرستان کازرون، از کازرون به عنوان شهری یاد کرد که همیشه در تاریخ نقش داشته و مؤثر بوده است.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم بزرگداشت تاریخ معاصر شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصا 1300 شهید والامقام شهرستان کازرون، از شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت از کازرون به عنوان شهری یاد کرد که همیشه در تاریخ نقش داشته و مؤثر بوده است.
فرمانده سپاه فجر ضمن بیان رشادتهای رزمندگان کازرونی در دوران دفاع مقدس گفت: شهرستان کازرون در عملیات کربلای 4 با تقدیم 83 شهید که نامشان برای همیشه در تاریخ جادوانه است، برگ زرین و پرافتخاری در تقویم دفاع مقدس به نام خود ثبت نمود.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 17 در منطقه جنوب اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی
دارای اقتدار است و نه تنها تهدید را پاسخ می دهد، بلکه توان این را دارد که تهدید را عملی کند.
سردار بوعلی تصریح کرد: افتخار شهرستان کازرون این است که همیشه هرچه خواسته برای دیگران بوده و به دفاع از مرز و بوم در جای جای این سرزمین پرداخته است.
وی افزود: نقش آفرینی کازرون در تمامی ابعاد امنیتی، دفاعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و... در هر عرصه ای، فراتر از جغرافیای خودش بوده و این مسأله را به خوبی در تاریخ این شهرستان شاهدیم.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز به یاد ناصردیوان، سردار پرافتخار، مسلمان و غیرتمندی که به فتوای مجتهد و مرجع تقلید زمان خودش، سپاهی فراهم آورد و به نام دین و به نام اسلام به مبارزه با استکبار برخاست گرد هم آمده ایم. سرداری که اولین دغدغه خویش را تصرف بوشهر دانست و دغدغه استقلال کشور را داشت.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان کازرون از دیرباز در مقابل بیگانگان ایستادگی کرده اند، تصریح داشت: در زمان دفاع مقدس نیز مردم این شهرستان حماسه آفریدند و به پاس دلاوریهای رزمندگان کازرون، خیابانی در سوسنگرد به نام این دیار نامگذاری شده است که از افتخارات کازرون است.
سردار بوعلی یادآور شد:اجازه ندهید کازرون را در کازرون خلاصه کنند، کازرون برای همه ملت ایران، اسلام و مسلمانان است و برای همیشه تاریخ، سربلند است.
فرمانده سپاه فجر فارس به بیان جملاتی از ناصردیوان پرداخت و اشاره داشت: این سردار بزرگ فرمودند؛ ما به موجب تعالیم اسلامی باید با قوای کفر جهاد کرده و از تسلط ملحدین به مردم مسلمان جلوگیری به عمل آوریم».
وی خاطر نشان کرد: این سردار رشید دیار کازرون بیان کرده «من هدفی جز استقلال و عظمت وطن ندارم و با هر کسی که با ایران دشمن باشد و در جهت مخالفت مصاح ما گام بردارد، مبارزه خواهم کرد و تا جان در بدن دارم، جانبازی خواهم کرد و با دشمنان ایران، انبازی نخواهم جست».
وی، حماسه آفرینی ناصردیوان را کاری ارزشمند توصیف کرد و گفت: این عملی است که منطبق بر تمام باورهای دینی است و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: