آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
فرمانده سپاه کوه‌چنار در جمع قضّات بسیجی مطرح کرد:
فرمانده سپاه کوه‌چنار در جمع قضّات بسیجی مطرح کرد:فتنه ظلم و فتنه گر ظالم و ساکتان در فتنه شریک در جرم ظالم هستند.
 فرمانده سپاه کوه‌چنار گفت: ۹ دی، مهر ابطالی بر تلاش‌های فتنه‌گران است.
سرهنگ پاسدار علی امیری در آیین گرامیداشت سالگرد یوم الله نهم دی ماه و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت بسیج حقوقدانان شهرستان کوه‌چنار در دادگستری این شهرستان برگزار شد در جمع قضات و کارکنان بسیجی این دادگستری در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک دهه بصیرت و یوم‌الله ۹ دی و ۱۹ دی و گرامی داشت ایام شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خداوند متعال در آیه ۲۵ آیه انفال به فتنه به معنای بلا و مصیبت اجتماعی اشاره دارند؛ تخلّف از دين و دستورات الهى، مايه‌ بروز فتنه و نزول عذاب الهى است.
وی به موارد استعمال واژه فتنه در قرآن اشاره و افزود: فتنه در قرآن گاهی به معنی ابتلا و امتحان و در بعضی آیات به معنی آشوب و هرج و مرج و متزلزل کردن اعتقادات مردم است و طبق آیه ۲۵ سوره انفال فتنه ظلم و فتنه گر ظالم است.
فرمانده سپاه کوه‌چنار با اشاره به وقایع تاریخ شیعه و به خصوص جنگ جمل، تاکید کرد: در فضای فتنه گون هم فتنه‌گر باید دست از کار خود بردارد و هم خواص اهل حق باید به تبیین حق بپردازند.
سرهنگ امیری با بیان اینکه سکوت و انفعال خواص و نخبگان در هنگام فتنه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: اگر خواص و نخبگان در فتنه سکوت پیشه کنند در واقع شریک در ظلم فتنه‌گر هستند.
وی وقایع ۸ ماهه فتنه سال ۸۸ را موجب خدشه دار شدن حیثیت نظام دانست و خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ متاسفانه افرادی برای رسانه‌های معاندین خوراک تهیه نمودند و دشمنان قسم خورده نظام و اسلام را به اهداف شوم‌شان امیدوار نمودند.
فرمانده سپاه کوه‌چنار اضافه کرد: تخریب اموال عمومی، تعطیلی کار مردم، آتش زدن مسجد و قرآن و شعارهای ساختارشکن از نتایج فتنه سال ۸۸ می‌باشد.
سرهنگ امیری با اشاره به یوم الله ۹ دی بیان داشت: آنچه ۹ دی را یوم الله کرد بصیرت مردم، حضور در صحنه و بیعت مجدد با مردم بود.
وی با بیان اینکه نهم دی ماه مهر ابطال بر همه تلاش‌های فتنه‌گران بود، یادآور شد: ۹ دی بر اساس آیه ۲۲ سوره حج جزء شعاعر الهی است بنابراین می‌بایست جامعه تقوایی نسبت به بزرگداشت این روز اقدام کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: