آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:«جهاد تببین و روشنگری» برهم زنندۀ نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند پای عهد خود با ولایت ایستاده اند و برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره آماده هستند.


مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهرستان پاسارگاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تنویر سپاه فجر فارس؛آئین گرامیداشت یوم الله 9 دی با حضور مردم ولایتمدار شهرستان پاسارگاد و سخنرانی حجت الاسلام محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام محمودی زاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهیدان ستارگان راه انقلاب اسلامی هستند و اگر در مسیر آنان قدم برداریم در فضای غبارآلود فتنه ها راه را گم نکرده و بدون شک به سعادت دنیا و آخرت نیز دست پیدا خواهیم کرد.
وی مولفه "بصیرت" را ویژگی مهم شخصیت شهیدان عنوان کرد و افزود: در روزهای پیش رو استان فارس شاهد برگزاری مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس خواهد بود و در این عرصه نیز مردم مومن و انقلابی فارس حضور گسترده و باشکوهی خواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه فتنه 88 هزینه گزاف و خسارت عظیمی برای ملت و کشور ایران در پِی داشت، گفت: خواص بی بصیرت در آن فضای غبارآلود به فتنه انگیزی پرداختند و هرگز نمی توان از گناه و نقش آنان در فتنه 88 چشم پوشی کرد.
وی با بیان اینکه «جهاد تببین و روشنگری» برهم زنندۀ نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: در سال 1388 رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) باتاسی ازسیره امیرالمومنین علی علیه السلام در مواجهه بافتنه گران زمان خود که همانا بصیرت بخشی و جذب حداکثری و دفع حداقلی بود، پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی بودند و مردم نیز با تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمدند و یوم الله 9 دی را رقم زدند.
حجت الاسلام محمودی زاده خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی نشان دادند پای عهد خود با ولایت ایستاده اند و برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره آماده هستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: