گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
به مناسبت دهه بصیرت غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار گردید
مدیر اداره تبلیغات اسلامی فراشبند:حماسه ۹ دی، یک انقلاب دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش تنویر شهرستان فراشبند ، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت دهه بصیرت، با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان فراشبند برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نژاد مدیر اداره تبلیغات اسلامی فراشبند گفت: ۹ دی روز بصیرت و پیمان با ولایت ، روز درخشانی است و یک انقلاب دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است‌.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی فراشبند ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: آنهایی که حتی فقط نامی از سردار سلیمانی شنیده بودند نسبت به بزرگواری و جانفشانی آن مرد خدایی و همیشه در صحنه مبارزه با دشمنان ، سر تعظیم فرود می اورند و نسبت به این مرد بزرگ، عشق و ارادت ویژه ای دارند.

حسینی نژاد ادامه داد: دشمنان با خیال باطل خود فکر می‌کردند که مردم ایران تغییر کرده و از اصول و ارزش های خود پا پس کشیده اند ،آنها نمی دانستند که مردم ماهمان مردمان جبهه و جنگ هستند و این انقلاب ادامه حرکت قیام امام حسین (ع) است و مردم گوشت و خونشون با نام امام حسین عجین شده است.

وی گفت: بعد از انتخابات عوامل فتنه و دست اندر کاران سعی کردند این انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند مردم در ابتدا از نظرات شوم دشمنان اطلاع نداشتند و زمانی که دیدند پاتوق های امام حسین را آتش زدند و نسبت به مراسم امام حسین بی حرمتی صورت گرفت صبرشان به سر رسید و همه مردم به هر گروه و جناحی که تعلق داشتند ،به صورت یکپارچه در خیابان‌ها حضور یافتند و حماسه ۹ دی را خلق نمودند.

حجت الاسلام حسینی نژاد گفت : دشمن یک موضوع را متوجه نیست و آن این است که مردم ما تابع ولایت فقیه هستند همانطوریکه امام (ره) فرمود ،پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
نام:
ایمیل:
* نظر: