گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
گردهمائی فرهنگی
برگزاری گردهمائی فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی
گردهمائی فرهنگی با موضوع بصیرت حاج قاسم در سپاه ناحیه ممسنی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گردهمائی فرهنگی با موضوع بصیرت حاج قاسم با حضور کارکنان وظیفه ورسمی سپاه ناحیه ممسنی در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
حاج آقا الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهراء،خطاب به کارکنان سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت: نباید لباس حاج قاسم را به تن کنیم اما از رعایت حلال و حرام حاج قاسم در میدان جنگ بی خبر باشیم.
وی در بزرگی حاج قاسم افزود :اگر ما ها گوشه ای از سجایای اخلاقی و رفتاری حاج قاسم را داشته باشیم مرگمان نیز مانند مرگ حاج قاسم با عزت و پرشور  خواهد بود.
حاج آقا الهی خاطر نشان کرد:آنچه حاج قاسم را حاج قاسم کرد،ژرف نگری،ولایت پذیری،بصیرت و مسیری بود که حاج قاسم انتخاب کرده بود و مد نظر داشت،و آن مسیر،بیعت عاشقانه و عارفانه با ولی زمان خود بود که در کلام،رفتار و تصمیم گیری های حاج قاسم نمود داشت.و باعث شد الان پویشی با نام مکتب حاج قاسم در کشور و دنیای اسلام بوجود بیاید.
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه ممسنی ادامه داد:در طول تاریخ هر کجا مردم، تمام و کمال از ولی زمانشان حمایت و تبعیت کردند،باعث بوجود آمدن مکتب و تمدن های بزرگی شده است.در صدر اسلام یکی از مهمترین بیعت هائی که موجب بوجود آمدن تمدن اسلامی شد ،بیعت عقبه اول و دوم بین پیامبر و مردم مدینه بود که نتیجه آن بیعت و تعهد نامه، حمایت مردم مدینه از پیامبر و در ادامه هجرت پیامبر و مسلمانان از مکه به مدینه شد.و نتیجه آن بیعت و هجرت پیامبر،شروع و بوجود آمدن تمدن عظیم اسلامی توسط پیامبر در مدینه بود.سیره  و روش حاج قاسم و دیگر شهداء از ابتدای انقلاب تاکنون نیز اینگونه بود که باعث رویش و پویش مکتب انقلاب اسلامی گردید.
وی در ادامه اظهار داشت:یکی از ویژگی های حاج قاسم این بود که برای وی در کارها بنا به فرموده مقام معظم رهیری (مدظله) بن بستی وجود نداشت،بدلیل اینکه تقوی الهی داشت و هر کجا قدم می گذاشت خدا راه را برایش باز می کرد.
حاج آقا الهی ویژگی دوم حاج قاسم را اخلاص وی دانست و گفت همین اخلاص حاج قاسم باعث شد دل های مردم به سوی وی کشیده شود و مردم از اعماق وجود حاج قاسم را دوست داشته باشند.
وی ویژگی سوم حاج قاسم را ولایت پذیری محض حاج قاسم دانست و بیان کرد: ولایت پذیری به شعار نیست ، ولایت پذیری حاج قاسم همانند ولایت پذیری مالک اشتر نسبت به امام زمان خود مولا علی(ع) بود که چشم و گوشش به دهان مولایش بود و مطیع محض مولا و ولی زمان خود بود.و به همین دلیل از راه حق گمراه نمی شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: