شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۷:۰۲
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
حماسه 9 دی در قیروکارزین
مردم همیشه در صحنه ، بسیجیان ، سبزپوشان حریم ولایت ومسئولین ولایتمدار قیروکارزین سالگرد حماسه 9 دی را گرامی داشتند .

به گزارش روابط عمومی ناحیه قیروکارزین
فرمانده سپاه شهرستان  قیروکارزین در  سالروز حماسه 9 دی در سالن اجتماعات شهید علیرضا قلی پور آموزش و پرورش این شهرستان با بیان تقدیر و تشکر از همه اقشار شرکت کننده در این مراسم اظهار داشت:  سالروز 9 دی برای تجدید مثاق با ولایت و برای تکریم نیروی های حزب اللهی که قدم در حماسه گذاشتند و علیه فتنه گران و دشمنان و منافقان و ایادی سلطه و استکبار قدم علم کردند.

محمد رسول رضایی روز  9 دی را حماسه ملت ایران خواند و عنوان کرد: حماسه 9 دی عمل به حی علی خیرالعمل  و نمایان کردن مردانگی و غیرت ملت ایران در میدان عمل بود.

وی بصیرت را تلفیق دو عنصرتقوا و عمل به هنگام دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به هدفمان تقوا را نباید زیر سوال ببریم و اگر توکل به خدا و توسل به اهل بیت ع و تقوا را باعمل به هنگام تلفیق نمائیم  بصیرت تولید می شود.

محمد رسول رضایی با اشاره به اینکه  دشمنان اسلام و انقلاب بیشترین  امیدامروزشان نفوذ در صف ها و جمع ها و انسجام  ماست  گفت: هدف اصلی دشمن جنگ سخت نیست و خوب می داند از پرتو جنگ سخت وچیزی برداشت نمی کند و از دانش و قدرت  نظامی آفندی و پدافندی ما کاملاً اطلاع دارد .

فرمانده سپاه قیروکارزین با اظهار اینکه دشمن می داند اگر کج دهنی کند و بخواهد  از بستر جنگ سخت با ملت ایران وارد جنگ شود تمام خاک دشمن ویران خواهد شد فلذا دشمن امید بسته در صف های ما نفوذ کند و وحدت ما به هم بریزد .
محمد رسول رضایی در ادامه با بیان اینکه در جای جای سخنان امام و رهبری  بارها و موکداً بر موضوع و حدت وحفظ انسجام تاکید داشته اند خاطرنشان کرد:  حتی برای اینکه وحدت در جامعه اسلامی خدشه دارنشود و اسلام زنده نگه داشته شود سفارش به حفظ وحدت  با برادران اهل تسنن خودمان را داشته اند.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با خطاب قراردان همه اقشار و نخبگان شهرستان خود را  خادم مردم شهرستان خواند و عنوان کرد: به همه توصیه می کنم در فضای مجازی و حقیقی این وحدت را به بهانه های مختلف در شهرستان خدشه دار نکنیم.

رضایی با بیان اینکه شاید سلایق مختلفی داشته باشیم اما باید بر سر مشترکاتمان دست وحدت دهیم عنوان کرد:  امروز به احترام خون شهدای قیروکارزین وحدت را خدشه دار نکنیم و یارای کسانی باشیم که در مسیر مستقیم ولایت هستند.

وی افزود: تمام امید منافقین و جبهه کفار این است که بین ماها و جبهه خودی اختلاف بیاندازد  ممکن است همه ما ها خطا داشته باشیم اما اگر می خواهیم همه ماها به آیه واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا عامل شویم نباید عیب های همدگیر را بزرگ و برجسته نمائیم. بلکه بایستی هم افزا باشیم.
گرامیداشت حماسه 9 دی در قیروکارزین

گرامیداشت حماسه 9 دی در قیروکارزین

گرامیداشت حماسه 9 دی در قیروکارزین
نام:
ایمیل:
* نظر: