آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: نقش موثر سردار سلیمانی در پیروزی‌ها، سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام غیر قابل چشم پوشی است.

 هفتمین مرحله از آئین نذر رهایی با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به میزبانی اداره کل زندان های فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ایران هرگز ایثار و حماسه آفرینی های این شهید والامقام را فراموش نکرده و جوانان انقلابی راه و مکتب او ادامه خواهند داد.

او با بیان اینکه این شهید والا مقام حامی ملت های مظلوم منطقه و سردار محور مقاومت بود، گفت: این فرمانده شجاع و جهادگر طی سال های متمادی طرح ها و نقشه های خبیثانه صهیونیست ها برای منطقه را نقش بر آب کرده و آمریکایی های خبیث نسبت به او کینه داشتند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در برابر استکبار جهانی در سال های اخیر، گفت: نقش موثر سردار سلیمانی در این پیروزی ها، سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام غیر قابل چشم پوشی است.

او با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، گفت: جنبه های مختلف شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راه و سیره او که امروز از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد می شود بهترین الگو و شاخص برای زندگی فردی و اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

سردا بوعلی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی با تمام وجودش مدافع حریم انقلاب اسلامی بود، گفت: "بصیرت و انقلابی گری " دو ویژگی مهم شخصیت این شهید والامقام هستند.

او با تجلیل از اقدامات درخشان بسیجیان در راستای مقابله با بیماری کرونا و خدمت رسانی به مردم، گفت: اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاری کادر درمان در کنار سایر طرح ها نظیر کمک های مومنانه و بخصوص طرح نذر رهایی نام استان فارس را در سطح کشور زبانزد کرده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به آزادی ۱۳۰۰ نفر زندانی در قالب طرح نذر رهایی، گفت: در هفتمین مرحله از طرح نذر رهایی ۲۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با یاری خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می شوند.

ابراهیمی مدیرکل زندان های استان فارس نیز در این مراسم با تجلیل از همکاری دستگاه قضائی در راستای اجرای طرح نذر رهایی، گفت: این طرح با تعامل و همکاری بین نهادها از جمله دادگستری، اداره کل زندان ها، ستاد دیه، سپاه فجر، بسیج حقوقدانان و سایر دستگاه ها اجرایی شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در راستای ارتقاء و تعالی فرهنگی و معنویت مددجویان انجام شده است، گفت: ارزش مالی هفتمین مرحله از طرح نذر رهایی بیش از ۷ میلیارد تومان بوده و همچنین در این مرحله بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی نیز به خانواده زندانیان نیازمند اهدا می شود.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این مراسم با تجلیل از دست اندرکاران طرح نذر رهایی، گفت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در جامعه بوده و آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: