آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار قاسم علیپور گفت: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.
 آئین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ پاسدار قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و جمعی از مردم ولایتمدار در شهرستان پاسارگاد برگزار شد.
سرهنگ پاسدار علیپور در این مراسم با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش اصلی و فرماندهی دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و مقابله با تروریست های تکفیری را بر عهده داشتند.
وی خاطرنشان کرد: شکست سنگین تروریست های تکفیری نقشه های پلید استکبار جهانی و صهیونیست ها برای منطقه را نقش بر آب کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در زمانی که تروریست های تکفیری در حال جنایت و قتل عام ملت های سوریه و عراق بودند، سردار سلیمانی به میدان مبارزه وارد شد و با فرماندهی این شهید والامقام و سازماندهی نیروهای مقاومت شکست سختی به پیکره نیروهای تروریستی که مورد حمایت استکبار جهانی هم بودند وارد شد.
وی با اشاره به حضور فعال رزمندگان اسلام و جریان مقاومت در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در راه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قدم گذاشته اند و فرهنگ شهادت برآمده از آموزه های کربلا و عاشوراست.
سرهنگ پاسدار علیپور با بیان اینکه نیاز امروز جامعه مسئله مهم الگو و شاخص است، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی باید بعنوان راهنما و الگوی زندگی برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود و این شهید والامقام نمونه ای برتر از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: